Sala de premsa

imagen

Manresa organitza activitats de formació i sensibilització per la situació de les persones refugiades

En el marc de l’arribada  a Manresa de persones refugiades, es duran a terme exposicions, xerrades, recollida de productes (sabates, roba...), etc. per conscienciar a la població sobre com afrontar aquesta realitat i també per donar suport als camps.

Llegir més

Treballs de millora a les escales que enllacen els carrers Forn i Pujada Roja

L’actuació comença aquest dimecres i forma part dels treballs del Districte Llevant 2016


Llegir més
imagen

L’Ateneu acull un seminari sobre atenció a la discapacitat física i la mobilitat reduïda a les sales de fitness

Les sessions, dinamitzades per la Fundació Isidre Esteve, es faran els dies 12 i 19 de novembre de 9 del matí a tres quarts de 9 del vespre i comptaran amb reconeguts professionals vinculats a l’àmbit de la discapacitat, l’esport inclusiu i l’activitat física.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i el Centre Excursionista Montserrat signen un acord de col·laboració per rehabilitar el xalet refugi dels Rasos

El consistori atorga una subvenció de 2.500 per ajudar en diferents accions destinades a aconseguir finançament per a la rehabilitació del xalet refugi, propietat de l'entitat manresana, situat als Rasos de Peguera i un dels més antics de Catalunya.


Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa al carrer Sant Joan d’en Coll

Començaran demà a la tarda i tenen per objectiu l’arranjament urgent de la reixa d’embornal interceptora d’aigües situada al carrer Sant Joan d’en Coll, en concret al pas inferior de les vies de Ferrocarrils de la Generalitat.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament rep un estudi d'Aigües de Manresa-Junta de la Sèquia que permetrà millorar l'estat i la senyalització de camins a l'entorn dels ramals de la Sèquia

L’estudi, encarregat per la Fundació Aigües de Manresa–Junta de la Sèquia a l’empresa Catemocions, respon al compromís que la Fundació va adquirir amb el projecte Manresa 2022, de realitzar un estudi de la zona de regadiu de Vallparadís i Viladordis, els espais més vinculats amb Sant Ignasi i alhora afavorir la millora dels camins periurbans de Manresa. L’Ajuntament considera que és un bon punt de partida per millorar la senyalització d’aquestes zones, i buscarà el finançament necessari, juntament amb la Junta de la Sèquia, per tirar-ho endavant.

Llegir més

El Jutjat arxiva provisionalment les actuacions contra un policia local i l'Ajuntament arxiva també les diligències internes

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Manresa ha acordat el sobreseïment provisional i l’arxivament de les diligències sobre l’actuació d’un agent de la Policia Local. Les diligències s’havien obert per un possible delicte de falsedat en document públic quan va sancionar una persona per estacionament indegut. El tribunal observa que no hi ha proves suficients i ordena l’arxivament de la causa. La persona afectada pot presentar-hi recurs. L’Ajuntament de Manresa també arxiva provisionalment l’expedient administratiu obert per aquest cas, a l’espera que la interlocutòria sigui ferma, per tancar-lo.

Llegir més

Acte de lliurament dels Premis Iniciatives de Desenvolupament Empresarial

Dia: 12/02/2017
Hora: 19.30 h.
Lloc: Sala d'actes del CTM (plaça de la Ciència, núm 2)
Intervenen:

Valentí Junyent, alcalde de Manresa 

Josep Sinca, president de Gest!

Jaume Masana, director territorial de CaixaBank

Llegir més

Presentació del projecte de la Fundació Aigües de Manresa per a l'entorn dels ramals manresans de la Sèquia

Dia: 12/02/2017
Hora: 1 del migdia
Lloc: Masia de Can Font
Intervenen:

-Marc Aloy, regidor de Planejament  i Projectes Urbans

-Josep Alabern, vicepresident de la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia

-Josep Huguet, responsable de l'empresa Catemocions

Llegir més
imagen

El projecte Vi_suals 2017 arrenca motors amb el sorteig que emparella artistes i cellers de la DO Pla de Bages

Un total de quinze artistes representaran catorze cellers del territori per crear un obra que enguany tindrà el cep de vinya com eix temàtic i font d’inspiració. La nova edició de Vi_suals se celebrarà del 27 de maig a l’11 de juny.

 

Llegir més
imagen

Manresa estrena una nova aplicació que facilitarà la identificació digital per fer més tràmits amb el mòbil

Aquest sistema, anomenat MobileID, amplia i millora els sistemes de consulta i gestió de tràmits, els fa més segurs i, a més, facilita la participació en processos participatius de la ciutat.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa millora la il·luminació del camí d’accés a la Torre Santa Caterina

L’actuació dóna resposta a la petició dels veïns del barri i ha consistit en la instal·lació de tres pals amb punts de llum i estesa de línies.


Llegir més
imagen

Dilluns comença un nou curs d’acollida per a persones nouvingudes a Manresa

Una trentena de persones rebran informació en àmbits com l’Estat de dret i institucions fonamentals, historia del país i art, organització territorial, llengua i literatura, convivència ciutadana, llei d’estrangeria, recursos i serveis, entre d’altres temes.  


Llegir més

Suspesa l’exhibició d’hoquei patins que s’havia de fer demà a la plaça Sant Domènec

L’acte formava part de la programació de la Festa de la Llum. Les persones interessades en conèixer i gaudir d’aquest esport ho podran fer amb els partits del Club Patí Manresa que es disputaran demà al matí al Pavelló del Pujolet.

Llegir més