La sala d’actes de l’EPSEM acull demà, a les 19.30 h, la presentació del llibre digital “Elements i Recursos minerals: aplicació i reciclatge” i la conferència “Del mineral al mòbil intel·ligent: 3 milions d’anys!”
Llegir més
Tindrà lloc el dissabte 21 d’octubre i anirà a càrrec de l’especialista en resolució pacífica de conflictes, Jordi Palou-Loverdos. La inscripció és gratuïta.
Tindrà lloc una actuació per substituir la xarxa d'aigua potable a la vorera, entre els números 205 i 225. Els treball tenen una durada prevista d'un mes.
Llegir més
L’acord està adreçat al funcionament del Punt d’Informació i Orientació per a Immigrants.
Més d’una trentena de persones nouvingudes rebran informació sobre tot un seguit d’àmbits com ara drets i deures fonamentals, l’estat de dret i institucions fonamentals, història del país i de Manresa, organització territorial, llengua i literatura, convivència ciutadana, llei d’estrangeria, recursos i serveis, etc.
Dia: 15/10/2017
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Plaça de Crist Rei
Intervenen:
-Àngels Santolària, regidora d'Acció Social i Cooperació
Llegir mésEl premi està impulsat per CaixaBank, Ajuntament de Manresa (CEDEM), l’Associació GEST!, FUB i EPSEM. Aquesta iniciativa té l’objectiu fomentar l’esperit emprenedor i generar nous llocs de treball. El termini de presentació de sol·licituds és el 30 de novembre de 2017.
El taller, que constarà de sis sessions, pretén ser un espai de trobada per a les dones que tenen cura de persones (gent gran, persones dependents, etc.). El taller forma part de la col·laboració de la regidoria de la Dona amb el programa del Dia Internacional de la Gent Gran a Manresa.
Diumenge passat, amb motiu de la Fira Mediterrània, el servei de bus urbà de Manresa va reforçar el servei, cosa que va donar com a resultat un increment del 44% de viatgers respecte el mateix diumenge de l'any anterior. Hi va haver un bus cada mitja hora a totes les línies de festius.
Llegir mésEl 2 d’octubre passat es van posar en marxa les noves tarifes de les zones d’estacionament regulat de Manresa. En les 515 places noves, durant dues setmanes s’ha fet una campanya informativa i la implantació ha estat progressiva. Aquesta campanya ja ha finalitzat i dilluns vinent, dia 16, entren en vigor definitivament les noves places i tarifes.
Llegir mésL’estat de totes les proposicions presentades al Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa ja es pot consultar a través de la web municipal, tal com es va aprovar per unanimitat al Ple del mes de maig passat. A www.manresa.cat/web/propostesPle ja hi ha tota la informació relativa a cadascuna de les proposicions.
Llegir més