Per la seva banda, el Casal de les Escodines acull dues exposicions: “La Societat Coral Escodines (1929- 2013)” i “Imatges per lletres” de Pep Moyano. Igualment, el dissabte a les 18 h dins la programació d’Escopíndoles, es podrà veure la pel·lícula “ Un gat a París” per a infants a partir de 8 anys.
Llegir mésSala de premsa
-
Demà s’inaugura al Selves i Carner la mostra fotogràfica 'Viatge ornitològic a Irlanda' d’Anna Vilà
-
Arrenquen els treballs d’urbanització dels passatges Pau Sabater i Manuel Ignasi Vallès
-
Demà es presenta el llibre "Premses, tines i trulls medievals al Berguedà, nord del Bages i part del Solsonès"
-
El Conservatori Municipal de Música de Manresa obre el període d’inscripcions amb un vídeo promocional
El concurs de fotografia "Petits viatgers manresans" per a infants de 6 a 12 anys ja té guanyadors
En un acte celebrat ahir al Casal de les Escodines es va lliurar el primer premi a la fotografia “La meva germana a Corbie. Cabina i biblioteca”, d’Oriol Coromines Prat, de 8 anys; i la imatge “Fins els núvols” d’Anna Massaneda Serra, d’11 anys, que va quedar en segon lloc.
Llegir més'Temps de matemàtiques' i 'Temps de minerals i roques', programes finalistes al concurs internacional "ciencia en acción"
Ambdós programes, organitzats per la UPC Manresa, la biblioteca Ateneu Les Bases i la BCUM, juntament amb la implicació i col·laboració d’entitats locals, comarcals i nacionals, han esta finalistes en la 18a edició del concurs internacional Ciencia en Acción 2017. Per aquest motiu les propostes han estat convidades a ser exposades a la Fira de ciència que tindrà lloc els dies 6-8 d’octubre al centre Izarra de Ermua (País Basc).
Llegir mésTreballs de millora a l'accés als horts del Xup, a partir de dilluns
L'actuació, que té una durada prevista de 4 setmanes, forma part dels pressupostos participatius 2016
La nit de diumenge comencen els treballs de repintat de la senyalització a diversos carrers de la ciutat
Les actuacions s'inicien al polígon dels Dolors i es perllongaran durant vint dies en horari nocturn.
Llegir més
Serveis Socials de l’Ajuntament de Manresa reforça el Servei a Domicili i aconsegueix eixugar tota la llista d’espera
L’Ajuntament de Manresa està incorporant durant aquest any 50 noves persones usuàries al Servei d’Ajut a Domicili Municipal, de manera que ha aconseguit eixugar la llista d’espera. Per aconseguir-ho ha reforçat el servei, amb 60.000 euros anuals més de pressupost del servei, que ofereix 3.125 hores anuals més.
Llegir mésLes obres de la Bonavista segueixen a bon ritme i es preparen per l'inici de la segona fase
Dimarts vinent, dia 10, es tallarà el tram de la carretera de Santpedor, entre la Bonavista i Sant Antoni Maria Claret, en sentit ascendent. Posteriorment, la setmana del 16, es posarà en funcionament la rotonda, amb un sol carril i ja es podrà fer la connexió entre Passeig i carretera del Pont
Llegir mésAquest diumenge es reforçarà el servei de bus urbà per la Fira Mediterrània
Hi haurà un bus cada mitja hora a totes les línies de festius, en concret a les línies 6 (Festius-Balconada), 7 (Festius-La Parada) i la línia 8 (Perimetral-Estacions).
Llegir mésLa visita guiada a les Tines de la Vall del Flequer es farà l'11 d'octubre
L’activitat és gratuïta i s’emmarca dins del programa d’actes del Dia Internacional de la Gent gran. Les inscripcions es poden fer trucant al telèfon 93 875 24 86 de l’Ajuntament de Manresa.
Demà arrenca el concurs "Les Bases a l'aparador" que sortejarà com a premi tres vals de compra de 100 euros
Els participants han de trobar les 34 imatges històriques que estan repartides entre 68 comerços de la ciutat i omplir totes les caselles d’una butlleta amb el nom del comerç on es troba cada fotografia. Entre els qui hagin encertat totes les fotografies, es farà un sorteig de tres vals de compra de 100 euros per gastar en qualsevol dels establiments col·laboradors.
Llegir més