Sala de premsa

imagen

Taller de recursos en línia per resoldre dubtes lingüístics

El Centre de Normalització Lingüística Montserrat organitza dos tallers de recursos lingüístics en línia amb l’objectiu de divulgar les eines gratuïtes que hi ha a Internet per resoldre dubtes a l’hora d’escriure en català.


 

Llegir més

Presentació del projecte Urban Wins, una nova porta en la gestió dels residus urbans

Dia: 18/10/2016
Hora: 12 del migdia
Lloc: Eurecat-CTM (Plaça de la Ciència, 2 - 08243 Manresa)
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana i Serveis de l'Ajuntament de Manresa

-Miquel Soler, regidor d'Innovació de l'Ajuntament de Sabadell

-Frederic Clarens, responsable del projecte i responsable Residus i Ecologia Industrial d’Eurecat-CTM

Llegir més
imagen

Es posa en marxa una innovadora Escola de tardor per a persones emprenedores

Es tracta d’un cicle formatiu de 10 sessions que trenca amb els mètodes convencionals d’ensenyament i surt de les aules per fer les classes a diferents espais de la ciutat per aprofitar els recursos socials i econòmics de l’entorn. Es basa en una metodologia que combinarà classes magistrals amb tallers, activitats, etc.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament programa tractaments fitosanitaris a l'arbrat de diferents espais de la ciutat

La nit de dijous a divendres es faran tractaments per al control de processionària dels pins i cedres a una vintena d’espais verds de Manresa. També es farà un tractament per al control de l’assecada dels xiprers al cementiri de Manresa.


Llegir més
imagen

Manresa tanca el 2016 amb un increment important de visitants als principals punts turístics de la ciutat

El santuari de La Cova de Sant Ignasi, La Basílica de la Seu, el Carrer del Balç, el Museu Comarcal i l’Espai 1522: la ciutat d’Ignasi són els cinc punts turístics més visitats de Manresa. 


Llegir més

Roda de presentació de l'inici dels treballs de millora de l'arbrat del Passeig de Pere III

Dia: 22/01/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Passeig de Pere III - Davant establiment la Xixonenca
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana i Serveis de l'Ajuntament de Manresa

Llegir més
imagen

Tot a punt al teatre Conservatori de Manresa per al "Jo Pregunto", el programa de preguntes al President de la Generalitat

El programa, que s’emetrà aquest diumenge a les 21:55 del vespre, s’ha presentat aquest migdia al teatre Conservatori de Manresa, amb la presència de l’alcalde Valentí Junyent, director de TV3, els responsables d’informatius i del programa, i també dels presentadors, enmig d’expectació mediàtica.

Llegir més

Treballs d'Endesa al carrer Casanova, a partir d'avui

Durant una setmana s'hi faran obres de canalització soterrada.

 

Llegir més

Treballs de Gas Natural al carrer Castellet, a partir d'avui

L'actuació, que té una durada de dues setmanes, preveu obres de canalització soterrada per a una nova activitat al Polígon Industrial Els Dolors.

 

Llegir més

Roda de premsa de presentació de dades de Turisme a Manresa durant el 2016 i de les accions previstes per al 2017

Dia: 19/01/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Oficina de Turisme de Manresa - Plaça Major, 10
Intervenen:

Joan Calmet, segon tinent d'alcalde i regidor de Turisme i Festes

Albert Tulleuda, gerent de la Fundació Fira de Manresa

Llegir més
imagen

Es posa en marxa la modalitat virtual del Voluntariat per la llengua!

Amb la nova modalitat, el programa de la Direcció General de Política Lingüística (DGPL) que gestiona el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) amplia la seva oferta i les vies d'interacció en català entre persones d'arreu del món.

Llegir més
imagen

L'Ateneu les Bases cedeix a la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes de Manresa la gestió de l’Espai de Gent Gran

La Coordinadora col·laborarà en dinamitzar l’Espai de Gent gran de l’Ateneu de les Bases per mitjà d’una programació estable d’esdeveniments i d’activitats destinats a les persones grans de la ciutat.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa participarà demà en la II Trobada d'Ajuntaments de la Xarxa Mai Més organitzada per l'Amical Mauthausen

Els ajuntaments es tornaran a reunir per a seguir treballant amb l’Amical de Mauthausen i debatre conjuntament quines han de ser les polítiques públiques de memòria i prevenció del feixisme.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa acull una reunió entre Generalitat, usuaris i ajuntaments per fer front comú per resoldre les incidències en la línia de bus Manresa-Barcelona

Representants del departament de Territori de la Generalitat, dels ajuntaments de municipis de Manresa, Olesa, Abrera i Monistrol de Montserrat, i dels usuaris s’han reunit avui a l’Ajuntament de Manresa, en una trobada que tenia per objectiu abordar les incidències sorgides en la línia de bus Manresa-Barcelona. Les parts han coincidit en el diagnòstic de la problemàtica i en la necessitat de buscar immediatament solucions amb l’empresa concessionària. 


Llegir més