La Motorada farà parada a Manresa el proper dilluns 1 de maig. D'11 a 13 h es tallarà el trànsit i es prohibirà l’estacionament de vehicles a la Muralla del Carme, plaça Infants i carrer Infants.
Llegir més
La finalitat d’aquesta subvenció és equiparar la repercussió que té l’IBI en l’economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de nombroses. El termini per presentar la sol·licitud per obtenir aquest ajut comença demà i acabarà el 29 de setembre.
Llegir més
Dia: 09/08/2017
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
- Josep M. Sala, regidor de Seguretat Ciutadana
- Jaume Torras, regidor de Protecció Civil
- Tècnics municipals
Llegir mésDurant el matí s’ocuparà el carril de circulació de vehicles en direcció a Pl. Mil·lenari. Els vehicles es desviaran pel c. Apotecari en direcció a la Muralla Sant Francesc. I de les 10 h a les 12 h (aprox.) es tallarà els dos carrils de circulació, entre Muralla Sant Francesc i carrer Apotecari.
Llegir mésAvui s’ha fet una visita d'obres amb els mitjans de comunicació acompanyats pel regidor d'Urbanisme i Llicències, Marc Aloy, el director tècnic d'Aigües de Manresa, Fredi Puig, a més d'altres tècnics municipals i de l'empresa que està executant les obres, el Grup Mas.
Llegir mésHan començat els treballs de repintat anual de les places de zona blava de la ciutat, així com la pintura de les noves zones d’ampliació de l’estacionament de rotació que entrarà en vigor a finals de setembre. En aquest moment també començaran a funcionar les dues noves tarifes: la blava (la primera corona, més propera al centre) que passarà d’un cost actual d’1.90 €/hora a 1.70 €/hora; i la tarifa taronja (segona corona) que tindrà una tarifa reduïda d’1.50 €/hora.
Llegir mésEl tractament es durà a terme durant la nit del divendres 11 d’agost al dissabte 12 d’agost, de les 12 de la nit a les 6 de la matinada.
Llegir més
Dia: 08/08/2017
Hora: 10 del matÃ
Lloc: Cruïlla entre c. Mossèn Cinto Verdaguer i ctra. Pont de Vilomara
Intervenen:
-Marc Aloy, regidor d’Urbanisme
-Tècnics municipals i tècnics d’Aigües de Manresa
Llegir mésLes obres han consistit en la impermeabilització de les juntes de la zona de les vies i també en la reparació de l’estructura malmesa del túnel.
Llegir mésL’alcalde Valentí Junyent farà la cloenda de l’acte, que tindrà lloc a Prada de Conflent el proper 22 d’agost.
Llegir mésAquest matí s’han iniciat els nous canvis de mobilitat en el sector de la Bonavista, que ja tindran una implantació definitiva, i que continuaran demà dimecres amb actuacions als carrers Gaudí i Trieta.
Llegir més