L'actuació es durà a terme del 10 al 13 d’abril en jornada de 7 del matí a les 3 de la tarda.
Llegir més
Dia: 19/07/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:
Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes
Mercè Rosich, regidora de Salut
Cristina Cruz, regidora de Dona i Igualtat
Llegir mésCap a les 7 del matí una avaria a la canonada de la xarxa de subministrament d’aigua potable ha inundat la carretera de Vic fins al Garatge Blau. A hores d’ara només queda tallada la carretera Santpedor en sentit ascendent.
Llegir mésManresa ja té data, lloc i director per a l’acte inaugural de la capitalitat de la cultura catalana, que ostentarà durant el 2018. L’actor, creador i guionista Sergi Ots serà el responsable de la direcció de l’acte, que tindrà lloc el 20 de gener del 2018 al teatre Kursaal. L’acte de presentació ha anat a càrrec de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent; i de la regidora de Cultura, Anna Crespo. Amb la capitalitat cultural, Manresa aposta per la cultura com a motor de canvi econòmic i social per a la ciutat.
Amb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament de l’àmbit d’afectació de les obres per tal d’habilitar un itinerari protegit i senyalitzat per a vianants. Està previst que aquests treballs durin 2 setmanes.
Llegir més
Dia: 19/07/2017
Hora: 12.30 del migdia
Lloc: C/ Domènech i Montaner, cantonada plaça de Cal Gravat
Intervenen:
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir mésA primera hora d'aquesta tarda ha quedat restablert el subministrament d'agua potable a les finques que encara no en tenien com a conseqüència d'una avaria en una canonada d'aigua potable a l'inici de la carretera de Santpedor de Manresa. El trànsit a tota la zona també ja ha quedat restabert al migdia.
Llegir mésAmb l’objectiu de generar consciència de la gran varietat i qualitat de tomàquets de Manresa i el Bages, donar visibilitat als productors i reforçar l’aposta pel producte de proximitat, neix la primera Festa del Tomàquet del Bages, que tindrà com a plat fort la jornada del dia 29 al Mercat de Puigmercadal. Avui, precisament el mercat ha acollit la presentació d’una festa que, com una tomaquera, neix amb la voluntat d’arrelar i donar molts més fruits.
Llegir mésEls exàmens es van fer entre dijous i divendres passat. Dilluns es va decidir la suspensió i avui s’ha obert expedient per determinar responsabilitats.
Llegir mésDurant l'actuació ocuparà part de la calçada entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas per a la instal·lació d’un grup electrogen.
Llegir més