Sala de premsa

imagen

S'inaugura el tram manresà del Camí del Respecte, amb cinc indrets senyalitzats amb plaques ideades per infants

El proper divendres 30 de setembre s’inaugura a Manresa El Camí del Respecte, un itinerari pels espais públics de la ciutat que volen ser  símbols per estimular una convivència enriquidora, i que s’ha senyalitzat amb cinc plaques de bronze, ideades i treballades pel Consell d’Infants. Aquest migdia se n’ha fet la presentació.


Llegir més

Treballs de Telefònica a la Pujada Roja, aquest dijous

Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparà 1 dels 2 carrils de circulació en un tram de la Carretera de Vic en sentit sortida ciutat.

 

Llegir més
imagen

Dijous es presentaran els resultats del Programa Fifty-Fifty a la FUB en una sessió oberta al públic

El programa, que té per objectiu la prevenció de les malalties cardiovasculars, consisteix en un estudi científic participat per persones d’entre 25 i 50 anys que tenen algun dels factors de risc que es poden controlar: obesitat, tabaquisme, sedentarisme i hipertensió arterial. Es desenvolupa mitjançant una formació específica i tallers i es fa una avaluació final.


Llegir més

Aquesta nit s'inicien uns treballs de senyalització horitzontal al sector de llevant de la ciutat

Els treballs tenen un pressupost de 17.970 euros i es faran durant 10 dies en horari nocturn.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament convoca un minut de silenci, a les 12, en record de les víctimes d'Alemanya i Turquia

L'Ajuntament de Manresa convoca per a les 12 d'aquest migdia un minut de silenci per mostrar el dol pels fets perpetrats ahir a Berlín (Alemanya) i Ankara (Turquia) 

Llegir més

Roda de Premsa de presentació del Calendari 2017, dedicat a la dona

Dia: 20/12/2016
Hora: 12.00 h
Lloc: Centre Cultural el Casino
Intervenen:

Cristina Cruz, regidora de la Dona de l'Ajuntament de Manresa

Representanció del Consell Municipal de la Dona

Representació de les fotògrafes de Foto Art Manresa 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa ha recordat les víctimes de Berlín i Ankara en un minut de silenci

L'acte de record ha tingut lloc a les 12 d'aquest migdia davant del consistori, en resposta a a crida de les entitats municipalistes

Llegir més
imagen

Dijous finalitza el termini d’inscripció per als Espais Familiars i Tallers de les llars d’infants municipals

Les llars d’infants l’Estel, la Lluna i el Petit Príncep acolliran les activitats Espai Xics i Grans, Espai Nadó i Música per a nadons, infants i família, propostes adreçades a les famílies de la ciutat amb infants de 0 a 3 anys i dinamitzades per educadores especialitzades.


 

Llegir més
imagen

Manresa proposa una encesa d’espelmes a les escales de Crist Rei per demanar un món en pau

Tothom pot venir a encendre la seva espelma aquest dimecres 21 de desembre a les 7 de la tarda.  

Llegir més
imagen

L'Ajuntament enderroca subsidiàriament la finca que s'ha enfonsat aquesta matinada i l'edifici adjacent, a la baixada dels Drets, tots dos deshabitats

L’Ajuntament de Manresa començarà avui mateix una actuació d’urgència per enderrocar dues finques a la baixada dels Drets: la situada al número 4, l’interior de la qual s’ha enfonsat totalment aquesta matinada, i la finca adjacent, que fa cantonada amb la via de Sant Ignasi i que ha quedat greument afectada. Els veïns del número 6 de la baixada dels Drets seran desallotjats preventivament, i el carrer s’ha tallat al pas de vianants.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament i el Consell Comarcal presenten el programa Garantia Juvenil, un projecte europeu d'impuls a l'ocupació dels joves

Des del mes de novembre, el Bages compta amb la figura de dues professionals que ofereixen assessorament, orientació i acompanyament a les persones joves que vulguin inscriure’s a Garantia Juvenil. 


Llegir més
imagen

Se seleccionaran una trentena de joves per participar en el programa ‘Joves per l'Ocupació’ del Servei d'Ocupació de Catalunya

Logística de magatzems, comerç polivalent, i instal·lació de fibra òptica, electricitat i domòtica, són els tres cursos de formació professional que els joves podran cursar a ‘Joves per l’Ocupació’, un programa que combina formació i experiència pràctica en empreses. Els interessats a participar-hi ja es poden adreçar al CIO, al carrer Verge de l’Alba de Manresa. 


Llegir més