Sala de premsa

imagen

Emotiu i vivencial acte institucional del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia a Manresa

El saló de sessions de l’Ajuntament de Manresa s’ha omplert aquest migdia amb motiu de l’acte institucional per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia. Alumnes de quatre instituts de la ciutat han estat els protagonistes de l’acte, amb la lectura i escenificació de textos diversos a l’entorn de la temàtica LGTBI i històries de vida de persones de més de 50 anys pertanyents a aquest col·lectiu. 

Llegir més
imagen

Gent gran de Manresa participa a Granollers en la cloenda del cicle de passejades "A cent cap als 100"

El grup ha fet la darrera caminada del cicle, a Granollers, acompanyat pel regidor d'Esports, Jordi Serracanta. El projecte inclou passejades setmanals i quatre caminades per municipis de les comarques de Barcelona

Llegir més

Celebració del darrer plenari del curs 2016-2017 del Consell d'Infants de Manresa

Dia: 16/05/2017
Hora: 09.30 h.
Lloc: Pati del Casino i Passeig Pere III (davant del Casino)
Intervenen:

Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Manresa

Alumnat de 5è i 6è de les escoles L'Espill, Jeroni de Moragas, Muntanya del Drac, Renaixença, La Salle, Sant Ignasi, Valldaura i Vedruna Manresa 

Llegir més
imagen

Ada Parellada, David Carabén i Lluis Torner, convidats del nou cicle de “Pessics de Vida”

Les converses íntimes sobre la trajectòria personal i professional dels personatges tindran lloc els dimecres 27 de setembre, 25 d’octubre i 29 de novembre a la Sala d’actes del Centre Cultural el Casino. El cicle és organitzat pel Col·legi de Periodistes de la Catalunya Central i el Centre Cultural El Casino

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i l'AVV Font dels Capellans signen un conveni per al funcionament de la biblioteca veïnal

L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Font dels Capellans, Said Ghoula Madkouri, han signat un conveni en el qual el consistori atorga una subvenció de 3.600 euros.


Llegir més
imagen

Places exhaurides per al curs sobre promoció de la salut en adolescents, que comença demà

El curs està adreçat a professionals que treballen amb joves i tindrà lloc els propers 4 dimecres, a l'Oficina Jove del Bages. S'han exhaurit les 20 places disponibles

Llegir més
imagen

Món Sant Benet acollirà “Futur Incondicional”, una jornada per conèixer les noves tendències de la mobilitat futura

Tindrà lloc el 27 de setembre, de 9 a 14 h. Està organitzada pel Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Diputació de Barcelona,  i comptarà amb destacats experts que parlaran de la mobilitat del futur. Hi haurà també un espai per veure i provar tecnologies protagonistes de la mobilitat futura. Les inscripcions són gratuïtes fins esgotar les places disponibles.


 

Llegir més
imagen

L’Obra Social “la Caixa” col·labora amb l’Ajuntament per donar suport a les biblioteques públiques, Manresa 2022 i la Festa Major

Representants de la Fundació Bancària La Caixa i l’Ajuntament de Manresa han signat aquest matí tres convenis, pels quals l’entitat bancària aporta un total de 45.000 euros a diverses activitats i projectes de la ciutat, com ara les biblioteques públiques, activitats vinculades al projecte Manresa 2022 i la Festa Major de Manresa.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament presenta la nova programació d'activitats de formació contínua i de lleure per al proper curs setembre 2017-juny 2018

La  revista, editada per  l’Ajuntament de Manresa, recull totes les propostes d’activitats, formació continua i de lleure organitzades per  l’Ajuntament de Manresa i les entitats ciutadanes.  En total hi haurà més d’un centenar de propostes en els àmbits d’Esports i Salut, CamiNAT, Gent Gran, FormaTIC  - formació en tecnologies de la informació i la comunicació – i Aules de Cultura i Tallers d’Art.


Llegir més
imagen

Visita guiada de l'exposició "Immersos en les Dades", demà al Casino de Manresa

Tindrà lloc a les 18.30 h i anirà a càrrec d’Olga Subirós, una de les comissàries de la mostra. “Immersos en les Dades” és una exposició itinerant del Programa d’Arts Visuals de la Diputació de Barcelona, ideada a partir de l’exposició “Big Bang Data” del CCCB.  La mostra reflexiona sobre com les bases de dades són determinants en l'era digital en la qual vivim. Es podrà visitar fins al 29 d’octubre. 

 

Llegir més