Sala de premsa

imagen

El Bages acollirà la preestrena del documental “Astral”, de Jordi Évole, per recollir fons per a una ONG que rescata persones refugiades al Mediterrani

El divendres 14 es projectarà a Navarcles, i el dissabte 15, a Manresa. Les entrades tenen un cost mínim de 5€.  La recaptació anirà íntegrament a ProActiva Open Arms.


Llegir més

Tall de trànsit en un tram de la carretera del Pont de Vilomara, a partir de dijous

Per treballs de reparació urgent per avaria a la xarxa general de clavegueram a la carretera del Pont de Vilomara número 78.


Llegir més
imagen

La campanya "Aixequem les persianes!" arriba a Manresa en una altra acció per dinamitzar el Centre Històric

Aquest dissabte, dia 15 d’octubre, es farà per primer cop a la ciutat una jornada de portes obertes a una quinzena de locals del Centre Històric, actualment sense activitat, per tal que puguin conèixer-los persones que podrien estar interessades a obrir-hi un negoci i activitat. La jornada forma part d’una campanya de promoció de negocis de proximitat a nivell nacional. 


Llegir més
imagen

L'exposició '8 raons perquè l'empresa parli català' arriba a Manresa de la mà del Centre de Normalització Lingüística Montserrat

Es podrà visitar fins al 20 d'octubre a la Biblioteca de Campus Universitari de Manresa, posteriorment, del 21 al 23 d'octubre serà a la Fira Ecoviure i del 26 d'octubre al 14 de novembre s'exposarà a Mútuacat, premi PIME a la Qualitat Lingüística en el Món Empresarial 2016.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa es prepara per l'onada de fred prevista pels propers dies i comparteix consells de seguretat amb la ciutadania

Aquesta setmana, especialment dimarts, dimecres i dijous, es preveu una baixada considerable de la temperatura. Des de l’Ajuntament de Manresa ja s’han pres algunes mesures preventives, i també es recomana seguir uns consells tant a dins de casa, com a l’exterior o com si s’ha d’agafar el vehicle, que poden servir-nos per evitar situacions de risc.

Llegir més
imagen

La Casa Flors Sirera acull el "Memorial pels Conflictes Oblidats i a favor de la Justícia", en els 20 anys de l'assassinat de la cooperant manresana

L’acte, que commemora la mort de Flors Sirera, consistirà en una taula rodona, aquest dimecres, que combinarà la denúncia de la vulneració dels drets humans a Rússia i la informació sobre la querella per aclarir l’assassinat de Sirera.


Llegir més

Reunió de la Comissió Cívica de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa

Dia: 16/01/2017
Hora: 19.00 h
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

- Valentí Junyent, alcalde de Manresa

- Francesc Comas i Jordi Rodó, comissaris de la Commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa

- Membres de la Comissió Cívica

Llegir més
imagen

Dimecres es farà l’acte de presentació de les obres finalistes del Premi Joaquim Amat-Piniella 2017

L’acte, organitzat per Òmnium Bages i l’Ajuntament de Manresa tindrà lloc a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes del Casino i comptarà amb la presència de dos dels autors, Pep Albanell i Isidre Grau, i de l’editor de Proa, Josep Lluch. 

Llegir més
imagen

La propera xerrada del cicle per a mares i pares tractarà sobre la comunicació en l’educació dels fills

La conferència, a càrrec de l’educadora emocional, Cristina Gutiérrez; tindrà lloc el dijous 19 de gener a les 7 de la tarda a l’Auditori de la Plana de l’Om.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa obre una nova convocatòria de microcrèdits per a la creació d'empreses

Fins al 28 de febrer de 2017 es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament de Manresa les sol·licituds per a la concessió de microcrèdits per a la creació d’empreses a Manresa; amb una línia especial per al Centre Històric i un altra destinada a millorar l’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda.

 

Llegir més
imagen

Torna Ignàgora amb la xerrada "La companyia de Jesús a Manresa des de finals del s. XVI a finals del s. XIX"

La conferència anirà a càrrec d’Ignasi Vila, s.j. i es farà el proper dijous a les 7 de la tarda al Centre d’Espiritualitat Ignasiana (CIEI) de la Cova de Sant Ignasi.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa i el Memorial Democràtic homenatjaran els manresans deportats als camps de concentració nazis

Els actes d'homenatge, impulsats pels centres docents i entitats memorialistes de la ciutat, seran els dies 25 i 27 de gener i consistiran en la col·locació d'unes llambordes amb una inscripció instal·lades davant dels habitatges on van viure els deportats, i d'un acte institucional amb la presència dels familiars.


Llegir més

A partir de demà es poden recollir les entrades per assistir de públic al programa "Jo pregunto" de TV3, el 22 de gener al teatre Conservatori de Manresa

El públic podrà assistir en directe, al teatre Conservatori, al programa en què alguns ciutadans, que ja s’han escollit a través de debats oberts, s'adreçaran al President Puigdemont

 

Les entrades són gratuïtes, només caldrà identificar-se amb nom, cognoms i DNI en el moment de recollir-les a les taquilles del Kursaal (un màxim de 6 entrades per persona).

Llegir més