Sala de premsa

Visita a un nou projecte de masoveria urbana de Càritas i l'Ajuntament

Dia: 30/03/2017
Hora: 11:30 h
Lloc: Carrer Lleida, 8 (barri Plaça Catalunya)
Intervenen:

-Jaume Espinal, president de Càritas Manresa

-Joan Calmet, regidor d'Habitatge i Barris de l'Ajuntament de Manresa

-Àngels Santolària, regidora d'Acció Social i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa

-Representants dels propietaris i els masovers

Llegir més
imagen

El carrer dels Miserables torna al Balç aquest cap de setmana amb més varietat d’espais escènics

El muntatge de música i teatre dura uns 40 minuts i es duran a terme 5 funcions el dissabte 1 i diumenge 2 d’abril. Els horaris dels passis són: 17 – 17.40 – 18.40 – 19 i 19.40 hores.

Llegir més

Visita del conseller de Cultura, Santi Vila, a les obres del Museu Comarcal

Dia: 30/03/2017
Hora: 5 de la tarda
Lloc: Museu Comarcal de Manresa
Intervenen:

-Santi Vila, conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, regidor de Planejament i Projectes Urbans

-Joan Calmet, regidor de Turisme i Festes

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

Llegir més
imagen

Manresa aprova provisionalment un nou POUM que aposta per un creixement controlat i el recosit del teixit urbà

Per 22 vots a favor (els del govern format per CDC i ERC, i també els dels grups del PSC, C’S, DM i el regidor Davins), cap en contra i 3 abstencions (del grup de la CUP), aquest vespre ha estat aprovat provisionalment el Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa, en el Ple Municipal extraordinari que s’ha celebrat al Saló de Sessions. Un document que aposta per un creixement controlat de la ciutat i el recosit i millora del nucli ja consolidat. Un pla que abandona “és millor que el que es va aprovar inicialment el 2015”, segons s’ha reconegut unànimement, i que un cop sigui aprovat definitivament per la Generalitat, substituirà el planejament vigent, que data de 1997.


Llegir més

Inauguració de l'escultura al Parc de la Font de les Oques. Donació de la Sra. Dolors Punsà Jubells

Dia: 13/07/2017
Hora: 10.00 h
Lloc: Parc de la Font de les Oques
Intervenen:

- Valentí Junyent, alcalde de Manresa

- Anna Crespo, regidora de Cultura

- Agnès Torras Casas

- Dolors Punsà Jubells

Llegir més
imagen

Porta oberta a continuar investigant l’assassinat de la manresana Flors Sirera a Rwanda

L’advocat de la família Sirera, Jordi Palou Loverdos, i la regidora de d’Acció Social i Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, Àngels Santolaria, han informat avui de l’estat actual de la causa per la mort violenta de la infermera manresana i altres cooperants a Rwanda. 

Llegir més

CANVI D'HORA: 2/4 de 2: Presentació de les conclusions de l'assessorament fet per la Diputació de Barcelona sobre el Mercat de Puigmercadal de Manresa

Dia: 13/07/2017
Hora: 2/4 de 2 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jaume Arnau, regidor de Comerç i Mercats

-Isaac Albert, diputat delegat de Comerç de la Diputació de Barcelona

-Xavier Torrent, cap de l'Oficina de Mercats i Fires Locals de la Diputació de Barcelona

-Georgina Xufré, responsable de Mercats Municipals de la Diputació de Barcelona

Llegir més
imagen

La Caminada Popular de les Bases arriba demà amb només 15 places d'última hora disponibles

Un cop exhaurides les inscricions anticipades per a la Caminada Popular de les Bases, des de Manresa fins al monestir de Sant Benet, que tindrà lloc demà, només queden disponibles una quinzena de places, a les quals es podrà accedir una estona abans de la sortida, que serà a les 7 de la tarda des dels Trullols. La caminada, de 9 quilòmetres, recrea la visita dels delegats que van signar les Bases de Manresa fins a Sant Benet, el 1892, i s'ha organitzat en el marc del 125è aniversari de l'assemblea de la Unió Catalanista que va aprovar les Bases.

Llegir més

L’Ajuntament tala els onze plàtans morts al parc Josep Vidal

La mort dels arbres és causada molt probablement a un vessament del col·lector de salmorres, a final del 2015.

Llegir més
imagen

“Sons del Camí” es consolida a Manresa i creix amb un programa de sis concerts de música contemplativa

La quarta edició del cicle es celebrarà del 19 al 28 de juliol, passa de 4 a 6 concerts i programa músics de primer nivell, com ara Carles Cases, present avui a la presentació, o Roger Mas.  Cinc dels concerts tindran lloc al Parc de la Seu i un als Jardins de la Casa Internacional d’Espiritualitat de Sant Ignasi.

Llegir més

Treballs de millora d'un tram de vorera a l'avinguda de les Bases

L'actuació té una durada de 4 setmanes. Es prohibirà l'estacionament en l'àmbit dels treballs 


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Recasens Fort, que compleix 100 anys

Per celebrar l’efemèride la regidora de Gent Gran de l’Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, li va lliurar una obsequi i un ram de flors.  

Llegir més