L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el representant de la Federació d’Associacions de Defensa Forestal del Bages, Josep Rius, han signat avui un conveni que regula la utilització d’un vehicle, propietat del consistori, que està equipat com a centre de comandament avançat.
Sala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa cedeix un vehicle a les ADF del Bages per actuar davant els incendis forestals
- Arribada a Manresa del viatge sorpresa del Bus de la XATIC
- Segona actuació de neteja de la llera del Cardener
- El govern municipal de Manresa convoca una concentració de suport a l’alcaldessa de Berga, Montse Venturós, a les 7 d'aquesta tarda a la plaça Major
Manresa invertirà gairebé 2,5 milions d'euros per millorar l'enllumenat públic durant els propers 5 anys
A principis de 2018 arrencarà la primera fase d’actuacions que inclou treballs als carrers i places del Centre Històric on se substituiran més d’un centenar de lluminàries de vapor de sodi per d’altres de llum blanca amb tecnologia led.
Sorteig de dos caps de setmana a Manresa amb motiu de la Fira de l'Aixada
Els visitants al mercat medieval manresà podran participar al sorteig, que inclourà àpats, allotjament i visites guiades per la ciutat, amb la col·laboració d'empreses i establiments. Les butlletes per al sorteig es podran omplir a la plana de l'Om.
Llegir més"La Sega", de Martí Domínguez, guanya el dissetè premi Joaquim Amat-Piniella
L’escriptor valencià, una de les veus més destacades de la literatura catalana actual, s’ha endut l’escultura de Ramon Oms que fa de guardó. El premi, convocat per Òmnium Bages i l’Ajuntament de Manresa, s’ha celebrat avui a l’Auditori de la Plana de l’Om, i vol reconèixer la millor obra narrativa de temàtica social contemporània publicada entre la tardor de 2015 i la tardor de 2016. Al llarg de la cerimònia de lliurament s’ha fet la representació dramatitzada d’un diàleg entre Joaquim Amat-Piniella i Josep Maria Planes.
Llegir mésAquest cap de setmana s'enceten els actes de la 20a edició de la Fira de l'Aixada
Durant dissabte i diumenge, la ciutat es guarnirà per donar la benvinguda a la Fira, que aquest any celebra els 20 anys ampliant espais a la Plaça Gispert i al carrer Vilanova i renovant alguns espectacles.
Llegir mésRoda de Premsa de presentació del projecte de millora de l'enllumenat públic a Manresa
Dia: 23/02/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:
Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana i Serveis
Llegir mésDemà 'Parlem d’Art' tractarà el tema de la interconnexió entre l’art i l’educació en el context social, polític i econòmic
La xerrada que porta per títol Quan es perden les majúscules. Repensar l’art i l’educació en contextos de canvi, que anirà a càrrec de Dolors Juárez de l’entitat Experimentem amb l’art i tindrà lloc a la Sala d’actes del Casino a les 19 h.
Llegir mésA partir de dilluns vinent ja es poden presentar les obres per triar la imatge de “Manresa, Capital de la Cultura Catalana 2018”
Podrà participar-hi tothom qui ho vulgui, i el disseny ha de ser inèdit i original. El termini de presentació és de 15 dies a partir de la publicació de la convocatòria al BOP, que està prevista per al dilluns 27 de febrer. El disseny guanyador tindrà un premi de 1.500 euros.
Tall de trànsit en un tram del carrer Santa Maria, demà
Per treballs de neteja d'un immoble també s'invertirà el trànsit en un tram del carrer Ignasi Balcells
Es perllonguen tres setmanes els treballs d'Aigües de Manresa a l'avinguda de les Bases
L'actuació té l'objectiu de substituir i reposar la xarxa d'aigua potable de l'avinguda Bases de Manresa, entre plaça Bages i carrer Font del Gat.
Demà es farà públic el veredicte del dissetè Premi Amat-Piniella en un acte públic a l'Espai Plana de l'Om
L’acte, a les 8 del vespre, tindrà lloc a l’Espai Plana de l’Om. A més de fer públic el guanyador, es representarà un diàleg teatralitzat entre els personatges de Joaquim Amat-Piniella i Josep Maria Planes.
Llegir més