Sala de premsa

imagen

Laura López guanya el concurs de fotografia Viatgers Manresans 2016 en la categoria infantil

La fotografia “Corsaris a l’Estartit” va rebre el primer premi i  “Viatge de colors” de Maria López, va quedar en segon lloc.


Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Prudenci Comellas, dilluns que ve

L'actuació està adreçada a la millora a la xarxa d'aigua potable.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa inicia una actuació per millorar el Camí de Rajadell per a vianants i bicicletes

Els treballs tindran una durada de dos mesos i es faran en dues etapes. La primera no té afectacions per al trànsit. La segona, que afecta el tram des de l’enllaç amb la C-25 cap a Rajadell, comportarà talls en el tram rural del camí.


Llegir més
imagen

Manresa es projecta com a cor de Catalunya amb El Matí de Catalunya Ràdio en directe i activitats i visites guiades gratuïtes

Donant continuïtat a la campanya “Et porto al cor”, per posar en valor la marca “Manresa, cor de Catalunya”, el proper cap de setmana, del 14 al 16 d’octubre, la ciutat tornarà a bategar amb activitats diverses. Divendres 14, l’equip de El Matí de Catalunya Ràdio, amb Mònica Terribas al capdavant, s’instal·larà a la sala gran del teatre Kursaal, en un programa molt ‘manresà’ i ple de sorpreses. Durant el cap de setmana, es faran visites guiades gratuïtes per itineraris, equipaments i elements patrimonials de la ciutat. La campanya té el suport de la Diputació de Barcelona. Tota la informació a www.cordecatalunya.cat


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa es prepara per l'onada de fred prevista pels propers dies i comparteix consells de seguretat amb la ciutadania

Aquesta setmana, especialment dimarts, dimecres i dijous, es preveu una baixada considerable de la temperatura. Des de l’Ajuntament de Manresa ja s’han pres algunes mesures preventives, i també es recomana seguir uns consells tant a dins de casa, com a l’exterior o com si s’ha d’agafar el vehicle, que poden servir-nos per evitar situacions de risc.

Llegir més
imagen

La Casa Flors Sirera acull el "Memorial pels Conflictes Oblidats i a favor de la Justícia", en els 20 anys de l'assassinat de la cooperant manresana

L’acte, que commemora la mort de Flors Sirera, consistirà en una taula rodona, aquest dimecres, que combinarà la denúncia de la vulneració dels drets humans a Rússia i la informació sobre la querella per aclarir l’assassinat de Sirera.


Llegir més

Reunió de la Comissió Cívica de la commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa

Dia: 16/01/2017
Hora: 19.00 h
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

- Valentí Junyent, alcalde de Manresa

- Francesc Comas i Jordi Rodó, comissaris de la Commemoració dels 125 anys de les Bases de Manresa

- Membres de la Comissió Cívica

Llegir més
imagen

Dimecres es farà l’acte de presentació de les obres finalistes del Premi Joaquim Amat-Piniella 2017

L’acte, organitzat per Òmnium Bages i l’Ajuntament de Manresa tindrà lloc a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes del Casino i comptarà amb la presència de dos dels autors, Pep Albanell i Isidre Grau, i de l’editor de Proa, Josep Lluch. 

Llegir més
imagen

La propera xerrada del cicle per a mares i pares tractarà sobre la comunicació en l’educació dels fills

La conferència, a càrrec de l’educadora emocional, Cristina Gutiérrez; tindrà lloc el dijous 19 de gener a les 7 de la tarda a l’Auditori de la Plana de l’Om.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa obre una nova convocatòria de microcrèdits per a la creació d'empreses

Fins al 28 de febrer de 2017 es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament de Manresa les sol·licituds per a la concessió de microcrèdits per a la creació d’empreses a Manresa; amb una línia especial per al Centre Històric i un altra destinada a millorar l’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda.

 

Llegir més
imagen

Torna Ignàgora amb la xerrada "La companyia de Jesús a Manresa des de finals del s. XVI a finals del s. XIX"

La conferència anirà a càrrec d’Ignasi Vila, s.j. i es farà el proper dijous a les 7 de la tarda al Centre d’Espiritualitat Ignasiana (CIEI) de la Cova de Sant Ignasi.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa i el Memorial Democràtic homenatjaran els manresans deportats als camps de concentració nazis

Els actes d'homenatge, impulsats pels centres docents i entitats memorialistes de la ciutat, seran els dies 25 i 27 de gener i consistiran en la col·locació d'unes llambordes amb una inscripció instal·lades davant dels habitatges on van viure els deportats, i d'un acte institucional amb la presència dels familiars.


Llegir més

A partir de demà es poden recollir les entrades per assistir de públic al programa "Jo pregunto" de TV3, el 22 de gener al teatre Conservatori de Manresa

El públic podrà assistir en directe, al teatre Conservatori, al programa en què alguns ciutadans, que ja s’han escollit a través de debats oberts, s'adreçaran al President Puigdemont

 

Les entrades són gratuïtes, només caldrà identificar-se amb nom, cognoms i DNI en el moment de recollir-les a les taquilles del Kursaal (un màxim de 6 entrades per persona).

Llegir més