Dia: 03/11/2016
Hora: 1/4 de 7 de la tarda
Lloc: Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Jordi Baiget, conseller d'Empresa i Coneixement
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Llegir mésA partir de les 7 de la tarda i fins a 2/4 de 9 del vespre s’emetrà en directe. L’entrada és gratuïta.
Llegir mésEl programa Aracoop per fomentar l’economia social i cooperativa a Catalunya va organitzar un taller a Manresa per ajudar a les empreses a assolir nous reptes.
L'Acció de Mentoria del Programa Català de Refugi, desenvolupat en col·laboració amb la ciutadania, la societat civil i el món local, pretén atendre les necessitats bàsiques de les persones acollides i ajudar-los a assolir una independència social i laboral que els faciliti l’exercici de la plena ciutadania. El període per inscriure's en aquesta primera convocatòria finalitza el proper divendres, 24 de febrer.
Llegir mésLa consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat, Meritxell Borràs, ho anunciat avui durant la seva visita a Manresa. Aquest ajut econòmic està adreçat a la protecció, el foment i el desenvolupament del patrimoni cultural de Manresa.
Demà s’encén la Nova Llum al Centre Històric i es dona el tret de sortida als Jardins de Llum; i dimarts, dia de La Llum, es durà a terme el tradicional seguici d’autoritats i la solemne concelebració eucarística a l’Església del Carme.
Llegir mésLa inauguració de l’exposició d’Àngels Freixanet, la trobada de manresans forans, la presentació de finalistes del premi Amat Piniella, el lliurament del Premi Sèquia i l’encesa i rebuda de la Llum són només alguns de la vintena d’actes programats per aquest cap de setmana.
Llegir mésA càrrec d’Ignasi Ribas Canudas, investigador de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya i del CSIC.
Llegir mésAmb motiu dels actes de l’arribada de la llum i l’aigua i la posterior processó d’espelmes.
La il·lustradora Roser Capdevila conversarà sobre la seva trajectòria personal i professional amb l’escriptora Pilar Duocastella. L’entrevista serà a les 8 del vespre, a la Sala d’Actes del Casino. L’entrada és lliure.
Llegir mésLa Festa de la Llum 2017 ha viscut aquest matí el pregó infantil amb una posada en escena que ha sumat música i una escenificació teatral per recordar els fets històrics que va viure la cituat de Manresa al segle XIV.
Llegir més