Es podrà visitar fins al 20 d'octubre a la Biblioteca de Campus Universitari de Manresa, posteriorment, del 21 al 23 d'octubre serà a la Fira Ecoviure i del 26 d'octubre al 14 de novembre s'exposarà a Mútuacat, premi PIME a la Qualitat Lingüística en el Món Empresarial 2016.
Sala de premsa
-
L'exposició '8 raons perquè l'empresa parli català' arriba a Manresa de la mà del Centre de Normalització Lingüística Montserrat
- L'Ajuntament de Manresa exclou provisionalment l'aspirant del procés de selecció municipal sobre el qual s'investiga un canvi d'examen
-
Balanç satisfactori d’una Fira Mediterrània amb més professionals i molt públic al carrer i a les sales
-
El conseller de Cultura visita Manresa per conèixer de prop les activitats de la Fira Mediterrània
L'Ateneu les Bases cedeix a la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes de Manresa la gestió de l’Espai de Gent Gran
La Coordinadora col·laborarà en dinamitzar l’Espai de Gent gran de l’Ateneu de les Bases per mitjà d’una programació estable d’esdeveniments i d’activitats destinats a les persones grans de la ciutat.
L'Ajuntament de Manresa participarà demà en la II Trobada d'Ajuntaments de la Xarxa Mai Més organitzada per l'Amical Mauthausen
Els ajuntaments es tornaran a reunir per a seguir treballant amb l’Amical de Mauthausen i debatre conjuntament quines han de ser les polítiques públiques de memòria i prevenció del feixisme.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa acull una reunió entre Generalitat, usuaris i ajuntaments per fer front comú per resoldre les incidències en la línia de bus Manresa-Barcelona
Representants del departament de Territori de la Generalitat, dels ajuntaments de municipis de Manresa, Olesa, Abrera i Monistrol de Montserrat, i dels usuaris s’han reunit avui a l’Ajuntament de Manresa, en una trobada que tenia per objectiu abordar les incidències sorgides en la línia de bus Manresa-Barcelona. Les parts han coincidit en el diagnòstic de la problemàtica i en la necessitat de buscar immediatament solucions amb l’empresa concessionària.
Recepció de l'Ajuntament de Manresa a Gerard Farrés, tercer classificat en motos al ral·li Dakar
Dissabte passat, Gerard Farrés va aconseguir la tercera posició al ral·li Dakar, que se celebra a Paraguai, Bolívia i Argentina. Aquest vespre, el pilot manresà, juntament amb la seva família, ha estat rebut a l'Ajuntament per l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el regidor d'Esports, Jordi Serracanta.
Llegir mésManresa acollirà el Campionat Nacional de Seleccions Territorials Autonòmiques sub 19 masculí de futbol sala
El torneig se celebrarà aquest cap de setmana, del 20 al 22 de gener, al Pavelló Municipal El Pujolet de Manresa.
Últims dies per fer les propostes pels pressupostos participatius del 2017
El termini expira el 31 de gener. Fins llavors, es podran presentar, a nivell individual o a través d’entitats, propostes que no excedeixin dels 50.000 euros, i podran ser destinades a millorar l’espai públic, l’urbanisme, els equipaments de la ciutat o a finançar activitats o serveis a les persones.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa atorga gairebé 50.000 euros en microcrèdits per crear o millorar empreses
En total han estat una desena de negocis els beneficiats, 3 al Centre Històric i 7 a la resta de la ciutat.
Encara queden entrades disponibles per assistir al programa "Jo Pregunto" de TV3 i Catalunya Ràdio
Les entrades són gratuïtes i només caldrà identificar-se amb nom, cognoms i DNI en el moment de recollir-les a les taquilles del Kursaal (un màxim de 6 entrades per persona). El programa s'emetrà el dia 22 des del teatre Conservatori de Manresa.