Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparà 1 dels 2 carrils de circulació.
Sala de premsa
- Treballs de serveis de telecomunicacions al carrer Dos de Maig
- Treballs de serveis de telecomunicacions al carrer La Pau
-
El copilot Moi Torrallardona, guanyador d'una Nit de l'Esportista que reivindica el paper de Manresa com a ciutat esportiva
-
52.035 manresans són cridats a les urnes per a les eleccions d'aquest diumenge

L'Ajuntament de Manresa signa un conveni amb Unió de Pagesos i la Fundació Pagesos Solidaris per impulsar la inserció sociolaboral en el sector agrari
El seu objectiu és afavorir l’accés al mercat laboral i la formació agrària de les persones aturades demandants de feina en el sector de l’agricultura i generar millors oportunitats d’ocupació propera al territori.
Llegir més
Demà s'inaugura la mostra de "Fracassart" de Carles Hac Mor al Museu Comarcal
En el marc del Tocats de Lletra, a les 20.30 hores es donarà el tret de sortida a l’exposició amb les intervencions artDADÀístiques de Jesús Galdón, Xavier Giol, Miquel Àngel Marín, Elena Sixto, Vicenç Viaplana, Joan Vinuesa i Ester Xargay.
Llegir més
Afectacions de trànsit i afectacions a la mobilitat per la celebració de la cursa atlètica 10 km Urbans de Manresa
La tretzena edició de la prova esportiva se celebra aquest diumenge 30 d’octubre, a les 10.30h, i tindrà incidències a diversos carrers i canvis en el recorregut del bus urbà fins a les 13.00 h.
El Govern rep les claus de 40 pisos cedits per CaixaBank que destinarà a lloguer social, 7 dels quals són a Manresa
- La consellera Meritxell Borràs ha presidit l’acte de lliurament dels habitatges a Manresa, amb l’assistència de l’alcalde Valentí Junyent.
- Ha destacat que aquests immobles contribueixen a ampliar el parc públic d’habitatges i que es destinaran de forma immediata a lloguer social per a famílies en risc d’exclusió residencial
- 23 dels pisos estan situats en municipis de la demarcació de Barcelona; 7 a la de Tarragona; 6 a la de Girona, i 4 a la de Lleida
- La Generalitat té acordada amb diverses entitats financeres la cessió de més de 3.600 habitatges per fer front a la necessitat d’habitatge social
‘El punt al Campus’ s’inicia a les universitats de Manresa i a la Biblioteca del Campus Universitari
A principis del mes d’octubre va començar ‘El punt al Campus’, punts d’informació per a joves a les universitats de Manresa i a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, amb l’objectiu de descentralitzar la feina que desenvolupa l’Oficina Jove del Bages. Aquest matí les regidores d’Universitats i Joventut han visitat els punts d’informació als centres universitaris.
La Generalitat inicia el procés de revocació de la segona convocatòria dels Fons FEDER per a l’Edifici Impuls
L’Ajuntament de Manresa, que té deu dies per poder fer les al·legacions oportunes contra aquesta mesura, va destinar part de la subvenció a fer les actuacions necessàries per posar a punt les instal·lacions de la part construïda en les fases 1 i 2 perquè es poguessin posar en marxa i ser ocupades. Dels 750.000 euros de subvenció concedits pel govern català per a la tercera fase, se n’han gastat 241.672,34 euros.
Llegir més
Presentació de les 1es Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià
Dia: 26/10/2016
Hora: 12 del migdia
Lloc: Espai Manresa 1522 (plaça Fius i Palà - Manresa)
Intervenen:
-Joan Calmet, regidor de Cultura i Festes Ajuntament
-Agustí Comas, president Consell Comarcal del Bages i del Geoparc de la Catalunya Central
-Jaume Masana, representant de l'Obra Social "la caixa", patrocinadora de les Jornades
-Toni Massanés, director de la Fundació Alícia
Representants d'institucions, empreses i entitats col·laboradores i patrocinadors
Arrenca la 13ª edició d'Idees Joves per impulsar l'emprenedoria entre els estudiants
La jornada inicial tindrà lloc dijous a les 12 hores, al Teatre Conservatori de Manresa.
Llegir mésObertes les inscripcions per participar a l'iFest: la festa de la tecnologia, la ciència i la innovació
L’iFest és un esdeveniment únic que se celebrarà el 20 de desembre al Palau de Congressos de Barcelona i a la Cúpula les Arenes i va dreçat a joves de Batxillerat, FP i Universitaris que vulguin posar en valor el seu talent. Per aquest motiu s’han organitzat ponències, exposicions i tallers d’experimentació assessorats per professors i també per experts externs com Xavier Verdaguer, d’Imagine Silicon Valley.
Llegir mésL'Ajuntament signa uns convenis de col·laboració amb els polígons Bufalvent, Els Trullols i Pont Nou
Els acords tenen l’objectiu de continuar la promoció de les polítiques de dinamització del teixit productiu local i donar suport a la millora del serveis dels polígons així com la seva promoció.