Sala de premsa

Presentació dels actes d'homenatge al gimnasta Andreu Vivó i Tomàs

Dia: 24/10/2016
Hora: 16.30 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:

Valentí Junyent, alcalde de Manresa

Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa

Montserrat Tomàs, mare del gimnasta manresà

Xavier March, president de la Federació Catalana de Gimnàstica

Miriam Font, representant del Club Egiba

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i PIMEC signen un conveni per al desenvolupament d'un projecte de relleu generacional

L’acord, signat avui per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent,  i el president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, té l’objectiu de treballar conjuntament per al desenvolupament d'un projecte de relleu generacional dirigit a assegurar la continuïtat de l’empresa familiar. 


Llegir més
imagen

La Policia Local celebra una conferència per debatre el rol de la dona policia

L’acte, inclòs dins la programació dels 150 anys de la Policia Local de Manresa, tindrà lloc a la Sala d’actes del Montepio de Conductors a dos quarts de 7 de la tarda, amb la participació de professionals experts en la matèria i obert a tothom.


Llegir més

Jornada de bones pràctiques en l’àmbit de la joventut 2016

Dia: 24/10/2016
Hora: 11 del matí
Lloc: Oficina Jove del Bages (Carrer de Sant Blai, 14, Manresa)
Intervenen:

- Marta Vilalta, directora general de Joventut de la Generalitat de Catalunya

- Èlia Tortolero, consellera d’Ensenyament, Joventut i Esports del Consell Comarcal

- Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Manresa

Llegir més

El Jutjat arxiva provisionalment les actuacions contra un policia local i l'Ajuntament arxiva també les diligències internes

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Manresa ha acordat el sobreseïment provisional i l’arxivament de les diligències sobre l’actuació d’un agent de la Policia Local. Les diligències s’havien obert per un possible delicte de falsedat en document públic quan va sancionar una persona per estacionament indegut. El tribunal observa que no hi ha proves suficients i ordena l’arxivament de la causa. La persona afectada pot presentar-hi recurs. L’Ajuntament de Manresa també arxiva provisionalment l’expedient administratiu obert per aquest cas, a l’espera que la interlocutòria sigui ferma, per tancar-lo.

Llegir més

Acte de lliurament dels Premis Iniciatives de Desenvolupament Empresarial

Dia: 12/02/2017
Hora: 19.30 h.
Lloc: Sala d'actes del CTM (plaça de la Ciència, núm 2)
Intervenen:

Valentí Junyent, alcalde de Manresa 

Josep Sinca, president de Gest!

Jaume Masana, director territorial de CaixaBank

Llegir més

Presentació del projecte de la Fundació Aigües de Manresa per a l'entorn dels ramals manresans de la Sèquia

Dia: 12/02/2017
Hora: 1 del migdia
Lloc: Masia de Can Font
Intervenen:

-Marc Aloy, regidor de Planejament  i Projectes Urbans

-Josep Alabern, vicepresident de la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia

-Josep Huguet, responsable de l'empresa Catemocions

Llegir més
imagen

El projecte Vi_suals 2017 arrenca motors amb el sorteig que emparella artistes i cellers de la DO Pla de Bages

Un total de quinze artistes representaran catorze cellers del territori per crear un obra que enguany tindrà el cep de vinya com eix temàtic i font d’inspiració. La nova edició de Vi_suals se celebrarà del 27 de maig a l’11 de juny.

 

Llegir més
imagen

Manresa estrena una nova aplicació que facilitarà la identificació digital per fer més tràmits amb el mòbil

Aquest sistema, anomenat MobileID, amplia i millora els sistemes de consulta i gestió de tràmits, els fa més segurs i, a més, facilita la participació en processos participatius de la ciutat.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa millora la il·luminació del camí d’accés a la Torre Santa Caterina

L’actuació dóna resposta a la petició dels veïns del barri i ha consistit en la instal·lació de tres pals amb punts de llum i estesa de línies.


Llegir més
imagen

Dilluns comença un nou curs d’acollida per a persones nouvingudes a Manresa

Una trentena de persones rebran informació en àmbits com l’Estat de dret i institucions fonamentals, historia del país i art, organització territorial, llengua i literatura, convivència ciutadana, llei d’estrangeria, recursos i serveis, entre d’altres temes.  


Llegir més

Suspesa l’exhibició d’hoquei patins que s’havia de fer demà a la plaça Sant Domènec

L’acte formava part de la programació de la Festa de la Llum. Les persones interessades en conèixer i gaudir d’aquest esport ho podran fer amb els partits del Club Patí Manresa que es disputaran demà al matí al Pavelló del Pujolet.

Llegir més
imagen

El Teatre Conservatori acollirà un concert extraordinari del cor de la Universitat de Música de Viena

El recital tindrà lloc el proper dilluns, 13 de febrer, a les 20 h i comptarà amb la participació del cor juvenil del Conservatori Municipal de Música de Manresa dirigit per Francesc Vallés. L’entrada serà gratuïta.

Llegir més
imagen

Avui Jaume Espinal parlarà de "Els reptes de Càritas a Manresa de cara al 2022", a Ignàgora

La conferència tindrà lloc a la Sala d’Actes “El Portal” (c. Joc de la Pilota, 6) a les 7 de la tarda.

Llegir més