Sala de premsa

imagen

L’Ateneu acull un seminari sobre atenció a la discapacitat física i la mobilitat reduïda a les sales de fitness

Les sessions, dinamitzades per la Fundació Isidre Esteve, es faran els dies 12 i 19 de novembre de 9 del matí a tres quarts de 9 del vespre i comptaran amb reconeguts professionals vinculats a l’àmbit de la discapacitat, l’esport inclusiu i l’activitat física.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i el Centre Excursionista Montserrat signen un acord de col·laboració per rehabilitar el xalet refugi dels Rasos

El consistori atorga una subvenció de 2.500 per ajudar en diferents accions destinades a aconseguir finançament per a la rehabilitació del xalet refugi, propietat de l'entitat manresana, situat als Rasos de Peguera i un dels més antics de Catalunya.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament i la Junta Local a Manresa Contra el Càncer signen un conveni de col·laboració

El consistori atorga una subvenció de 9.000 per donar suport als programes “Seguir Endavant” i “Sentir-se millor” inclosos dins el projecte d’ajuda al malalt oncològic.


Llegir més

Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, la nit de dimecres a dijous

Amb motiu de la instal·lació d'una grua de gran tonatge per als treballs de substitució de maquinària de climatització de l'establiment PLUS FRESC


Llegir més
imagen

Aquest cap de setmana s'enceten els actes de la 20a edició de la Fira de l'Aixada

Durant dissabte i diumenge, la ciutat es guarnirà per donar la benvinguda a la Fira, que aquest any celebra els 20 anys ampliant espais a la Plaça Gispert i al carrer Vilanova i renovant alguns espectacles.

Llegir més

Roda de Premsa de presentació del projecte de millora de l'enllumenat públic a Manresa

Dia: 23/02/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana i Serveis

Llegir més
imagen

Demà 'Parlem d’Art' tractarà el tema de la interconnexió entre l’art i l’educació en el context social, polític i econòmic

La xerrada que porta per títol Quan es perden les majúscules. Repensar l’art i l’educació en contextos de canvi, que anirà a càrrec de Dolors Juárez de l’entitat Experimentem amb l’art i tindrà lloc a la Sala d’actes del Casino a les 19 h.

Llegir més
imagen

A partir de dilluns vinent ja es poden presentar les obres per triar la imatge de “Manresa, Capital de la Cultura Catalana 2018”

Podrà participar-hi tothom qui ho vulgui, i el disseny ha de ser inèdit i original. El termini de presentació és de 15 dies a partir de la publicació de la convocatòria al BOP, que està prevista per al dilluns 27 de febrer. El disseny guanyador tindrà un premi de 1.500 euros.


Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Santa Maria, demà

Per treballs de neteja d'un immoble també s'invertirà el trànsit en un tram del carrer Ignasi Balcells


Llegir més

Es perllonguen tres setmanes els treballs d'Aigües de Manresa a l'avinguda de les Bases

L'actuació té l'objectiu de substituir i reposar la xarxa d'aigua potable de l'avinguda Bases de Manresa, entre plaça Bages i carrer Font del Gat.


Llegir més
imagen

Demà es farà públic el veredicte del dissetè Premi Amat-Piniella en un acte públic a l'Espai Plana de l'Om

L’acte, a les 8 del vespre, tindrà lloc a l’Espai Plana de l’Om. A més de fer públic el guanyador, es representarà un diàleg teatralitzat entre els personatges de Joaquim Amat-Piniella i Josep Maria Planes.

Llegir més
imagen

Incidències de trànsit amb motiu de la Fira de l’Aixada

Des de les 14.00 h de la tarda d’aquest divendres fins a les 22.00 h. de diumenge, diversos carrers dels Centre Històric quedaran tallats al trànsit.


Llegir més
imagen

Demà, en directe des de la Plana de l'Om, “Islàndia”, el programa de RAC1 presentat per Albert Om

A partir de les 7 de la tarda i fins a 2/4 de 9 del vespre s’emetrà en directe. L’entrada és gratuïta.

Llegir més