Sala de premsa

imagen

Professors de la universitat brasilera UFABC (Universitat Federal d'ABC), a Santo André, prop de Sao Paulo, visiten Manresa

Se’ls ha donat a conèixer les activitats pedagògiques que es fan a les escoles sobre els valors de la pau i el respecte, el projecte Manresa 2022 i els espais turístics de la Manresa ignasiana.


Llegir més

Presentació del programa d'activitats d'estiu Manresa Jove 2016

Dia: 29/05/2016
Hora: 12.00 h.
Lloc: Skate Parc (Zona esportiva El Congost)
Intervenen:

Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

Jordi Guitart, representant de Vòlei 6

Ferran Cot, representant de l'entitat Stalow

Dani Castellano, representant de Casa de la Música

Representant del CAE

Llegir més
imagen

Recital de piano de Vanesa Santanach a "Una hora de música al Conservatori"

El concert tindrà lloc aquest dimarts a les 20 h en el marc del VI Cicle de Concerts de Professors i Exalumnes.


Llegir més
imagen

La FUB serà l'entitat administradora de la Festa de la Llum 2017

En el plenari de l’Associació Misteriosa Llum d’ahir dijous es va fer oficial que la Fundació Universitària del Bages (FUB), que celebra aquest curs el seu 25è aniversari, serà l’entitat que administrarà la festa d’hivern manresana l’any 2017. En la reunió es va presentar la memòria de la festa d’aquest any i es van renovar una part dels membres de la junta.


Llegir més
imagen

El Bages acollirà la preestrena del documental “Astral”, de Jordi Évole, per recollir fons per a una ONG que rescata persones refugiades al Mediterrani

El divendres 14 es projectarà a Navarcles, i el dissabte 15, a Manresa. Les entrades tenen un cost mínim de 5€.  La recaptació anirà íntegrament a ProActiva Open Arms.


Llegir més

Tall de trànsit en un tram de la carretera del Pont de Vilomara, a partir de dijous

Per treballs de reparació urgent per avaria a la xarxa general de clavegueram a la carretera del Pont de Vilomara número 78.


Llegir més
imagen

La campanya "Aixequem les persianes!" arriba a Manresa en una altra acció per dinamitzar el Centre Històric

Aquest dissabte, dia 15 d’octubre, es farà per primer cop a la ciutat una jornada de portes obertes a una quinzena de locals del Centre Històric, actualment sense activitat, per tal que puguin conèixer-los persones que podrien estar interessades a obrir-hi un negoci i activitat. La jornada forma part d’una campanya de promoció de negocis de proximitat a nivell nacional. 


Llegir més
imagen

L'exposició '8 raons perquè l'empresa parli català' arriba a Manresa de la mà del Centre de Normalització Lingüística Montserrat

Es podrà visitar fins al 20 d'octubre a la Biblioteca de Campus Universitari de Manresa, posteriorment, del 21 al 23 d'octubre serà a la Fira Ecoviure i del 26 d'octubre al 14 de novembre s'exposarà a Mútuacat, premi PIME a la Qualitat Lingüística en el Món Empresarial 2016.


Llegir més

L'Ajuntament de Manresa exclou provisionalment l'aspirant del procés de selecció municipal sobre el qual s'investiga un canvi d'examen

El tribunal del procés de selecció s’ha reunit avui i ha determinat l’exclusió provisional de l’aspirant, després d’haver comprovat amb una prova cal·ligràfica que l’examen que va lliurar no es correspon amb el que es va corregir. La persona afectada té ara 10 dies per fer al·legacions, que el tribunal haurà de resoldre abans de donar per tancat l’expedient de forma definitiva.


Llegir més
imagen

Balanç satisfactori d’una Fira Mediterrània amb més professionals i molt públic al carrer i a les sales

Creacions col·lectives entre artistes de les diverses parts dels Països Catalans, una notable presència de creadors del territori, més professionals que han fet bullir com mai d'activitat la Llotja; un alt índex d'ocupació dels espectacles i més muntatges gratuïts; la consolidació de l'aposta del carrer com a escenari; la posada en funcionament no nous espais, com l'Anònima... Són alguns dels elements més destacats de la 19a Fira Mediterrània de Manresa, que es clou aquest vespre. Aquest migdia, l'alcalde Valentí Junyent i els responsables de la fira n'han fet la valoració.


Llegir més
imagen

El conseller de Cultura visita Manresa per conèixer de prop les activitats de la Fira Mediterrània

L'alcalde l'ha rebut a la Plaça Major i l'ha acompanyat, juntament amb altres autoritats, a la trobada de la Xarxa de Teatres i Ateneus de Catalunya (XTAC) que es feia a la Sala Els Carlins; al wine&fest forum i la Llotja Professional de la Fira al Museu de la Tècnica, i també al Firapasseig, al tram final del Passeig Pere III.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa i Càritas signen un conveni per l'ampliació d'ús d'uns terrenys al sector del Colomer

L’objectiu és que Càritas pugui utilitzar els coberts sobre els terrenys, així com l’habitatge situat dins la finca per emmagatzemar els productes recollits en els horts i com a aula de formació pels usuaris del projecte “Activa’t per viure de l’hort”.


Llegir més
imagen

Comença una nova fase d'obres de restauració a la façana de la basílica de la Seu

Aquests treballs consisteixen en la rehabilitació d’un contrafort, un arc boterell doble, un pany de façana i un mòdul de terrat de la façana sud.

 

Llegir més
imagen

Laura López guanya el concurs de fotografia Viatgers Manresans 2016 en la categoria infantil

La fotografia “Corsaris a l’Estartit” va rebre el primer premi i  “Viatge de colors” de Maria López, va quedar en segon lloc.


Llegir més