El Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa votarà aquest dijous una proposició conjunta de tots els grups municipals per tal de sol·licitar aquesta designació que permetrà la ciutat ostentar aquesta representació a través d’actes culturals que s’allarguen durant tot un any.
Llegir mésSala de premsa
-
Manresa presentarà la candidatura per ser Capital de la Cultura Catalana de l'any 2018
-
L'Ajuntament de Manresa inicia demà la retransmissió dels plens en directe en la web municipal
-
El Casino enceta demà la programació de la nova línia de pensament amb la primera xerrada del Pessics de Saviesa
-
L'Ajuntament de Manresa i la FAVM signen un conveni per al funcionament de les biblioteques de barri
Manresa presenta la campanya "Obertament" per lluitar contra el tabú social i la incomprensió amb els malalts mentals
Obertament, l’aliança catalana de lluita contra l’estigma i la discriminació en salut mental, llança la campanya “No facis com si res: Dóna la cara”, amb l’objectiu de sensibilitzar que tenir un problema de salut mental és comú i no hauria de ser vergonyós parlar-ne.
Llegir mésEls clics de Playmobil s'instal·len al carrer del Balç
Aquests mítics ninotets són els protagonistes dels sis diorames que ocupen l’espai del Centre d’Interpretació que amplia el seu horari i obre per les tardes a partir de demà fins el dia 8 de març.
Llegir mésEls actes centrals de la Festa de la Llum aconsegueixen un bon seguiment
La missa al Carme, els castellers i les ballades de la imatgeria manresana tornen a lluir al bell mig del Centre Històric.
Llegir mésDisset comerços del Centre Històric s'apunten al primer concurs d'aparadorisme i decoració interior de la Fira de l’Aixada
L’objectiu és implicar i promoure el comerç local en les activitats de la Fira de l’Aixada, que se se celebrarà a Manresa el 28 de febrer i l’1 de març.
Llegir mésEls alcaldes de Manresa i Vic destaquen la generositat que ha calgut per aconseguir la federació entre la FUB i la UVic
El Conseller d'Economia i Coneixement, que ha presidit l'acte de celebració del primer aniversari de la federació de la UVic-Universitat Central de Catalunya, considera que aquest és un projecte bo per al país.
Llegir mésProp de 30.000 espelmes il·luminen el Centre Històric de Manresa
Per primera vegada a la Festa de Llum ha tingut lloc l’activitat de Jardins de Llum, amb intervencions artístiques vinculades a la Llum i l’Aigua.
La representació de “Misteri de la Llum” torna a omplir l'església del Carme
La plaça dels Infants torna a acollir l’acte d’arribada de la Llum, l’Aigua i la Concòrdia amb la presència de l’alcalde Valentí Junyent.
Llegir més
Artistes bagencs il·luminaran Manresa demà amb el projecte "Jardins de Llum"
És una de les grans novetats d’aquesta edició de la Festa de la Llum. El públic podrà seguir un recorregut d’intervencions artístiques d’autors de renom al Centre Històric amb l’objectiu de commemorar l’arribada de la misteriosa llum que va salvar la ciutat l’any 1345.
Llegir mésLa Generalitat de Catalunya confirma que convertirà l'edifici dels antics jutjats en la seva seu central a Manresa
El govern municipal portarà al Ple d'avui la petició del govern català perquè el Palau del Bisbe, situat a la Baixada de la Seu, concentri les dependències de serveis territorials actualment dispersos per la ciutat com la delegació del Govern a les comarques centrals o els departaments de Territori, Interior i Sanitat.
Llegir mésCiutadans voluntaris ja treballen per auditar la neteja de l'espai urbà de Manresa
Amb l’assessorament dels serveis tècnics municipals de l’Ajuntament de Manresa , des del mes de desembre passat, un grup de 17 ciutadans voluntaris fan un registre de les diferents incidències detectades a la via pública.
Llegir més