Fins al 30 de juny ja es pot participar en el concurs "Benvinguda a l'estiu" que Diesa restauració i el CNL Montserrat organitzen per tercer any consecutiu amb la finalitat de difondre llengua i cultura. Aquest any, s'ha dedicat a noms de begudes.
Llegir mésSala de premsa
-
III edició del concurs 'Benvinguda a l'estiu' organitzat per Diesa restauració i el CNL Montserrat
-
El govern municipal proposa una operació per salvar de l’enderroc l’edifici del número 1 de la plaça Bages
-
Els brocanters i el mercat agrari coincideixen aquest dissabte a la plaça Major
-
Una trentena de tècnics de polígons es troben a Manresa per millorar el sistema de treball i tenir les dades actualitzades
El Centre de Normalització Lingüística Montserrat ha sortejat un lector de llibres electrònics en el marc de l'exposició "Català, llengua d'Europa"
L’afortunada ha estat Noura El Khader, alumna del Centre de Formació d’Adults jacint Carrió. La seva germana, Olaya El Khader, ha recollit el premi de mans del regidor de Cultura de l’Ajuntament de Manresa i president del Consell del CNL Montserrat, Joan Calmet.
Llegir mésTall d'un carril de circulació en un tram de la carretera de Vic
A causa dels treballs de reparació del paviment que es faran dissabte i diumenge a la cruïlla amb el carrer Maternitat d’Elna.
Llegir mésLa Universitat Emprèn presenta nou projectes que poden convertir-se en futurs plans d'empresa
En la jornada Inicial celebrada a l’EPSEM els alumnes seleccionats van presentar les seves idees provinents dels treballs de fi de grau o de fi de màster. La presentació es va fer davant alumnes, majoritàriament de la FUB que ara tenen l’opció de triar-ne algun per desenvolupar-lo i fer-ne un projecte empresarial viable.
Llegir mésEl proper dijous 27 de novembre el Síndic de Greuges atendrà els ciutadans de Manresa que ho sol·licitin
El lloc d’atenció serà el Casal de les Escodines (C. Sant Bartomeu, 50-52, baixos) de 9 a 2 del migdia.
Llegir mésManresa participarà en la fira de Vilanova juntament amb les ciutats de l'Eix per promocionar la gastronomia local
La fira de novembre començarà demà, divendres, i tindrà lloc durant tot el cap de setmana. Manresa hi participarà dins la iniciativa “Les Cuines de l’Eix” que juntament amb les ciutats d’Igualada, Vilanova i Vilafranca oferiran un tast gastronòmic el dissabte de 7 a 9 de la tarda.
Llegir mésL'Ajuntament emprèn noves accions per reduir el soroll nocturn i fomentar la convivència entre la festa i el descans
Aquestes accions consisteixen en noves sortides dels Àngels de Nit - que informaran sobre els riscos associats a les drogues i a les malalties de transmissió sexual-, i en un seguit de teatralitzacions al carrer que mostraran situacions que es poden produir entre les persones que gaudeixen de l’oci nocturn i els veïns que volen descansar.
Llegir mésL'alcalde de Manresa signa al Parlament contra el veto de l'estat espanyol al 9N i a que Catalunya pugui decidir el seu futur
Valentí Junyent i altres alcaldes, regidors, diputats al Parlament i al Congrés, senadors i eurodiputats signen un manifest que s'adreçarà a les institucions internacionals i que els ciutadans també podran signar el diumenge als locals de participació.
Llegir mésEl cònsol general de l’ambaixada de Bèlgica a Madrid visita la Basílica de la Seu
Joris Salden va visitar diumenge passat el claustre, la basílica i la cripta. El diplomàtic belga va estar acompanyat pel regidor de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, Joan Calmet.
Llegir mésEl projecte Reempresa aconsegueix quatre casos d’èxit a Manresa
Reempresa és un servei d’emprenedoria i creixement empresarial que ofereix el CEDEM de l’Ajuntament de Manresa i consisteix en un mecanisme segons el qual un nou emprenedor pren el testimoni en la gestió d’una companyia ja existent.
Llegir mésL'Ajuntament fa públic el mapa de les cinc àrees de votació a Manresa per al 9N
Es pot consultar a la web municipal i cada una de les zones es correspon a un dels cinc punts de participació que hi haurà a la ciutat i que són els cinc instituts de la ciutat: Cal Gravat, Guillem Catà, Lacetània, Lluís de Peguera i Pius Font i Quer. Només cal fer una recerca des del plànol guia per determinar a quina zona correspon cada adreça i a quin institut li correspon votar.
Llegir més