Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament demana a la ciutadania que contesti una enquesta sobre agressions sexistes en els espais d’oci

L’enquesta, que es respon en 10 minuts clicant AQUÍ, té per objectiu conèixer les opinions i experiències de la ciutadania, i així, poder elaborar un Protocol davant l’assetjament sexual en espais d’oci. Aquesta és una acció inclosa en el II Pla d’Igualtat de Gènere de l’Ajuntament de Manresa, en la línia estratègica d’Acció contrala Violència Masclista.  

Llegir més

Demà al matí es farà una aturada semafòrica a la Bonavista

Per al trasllat de quadres elèctrics, una actuació prevista entre les 9.30 i les 12.30 h.

 

Llegir més

Presentació de la 7a edició de la cursa atlètica Sant Silvestre manresana

Dia: 19/12/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa

Lluis Serracarbassa, representant de l'organització Grup Cube

Llegir més
imagen

Jornada de portes obertes per visitar les obres de millora de la segona planta de l’Aranya

Després de gairebé un any de feina, el professorat i els alumnes de la Casa d’Oficis presenten el resultats dels treballs d’arranjament en aquest espai de propietat municipal, emmarcades en el projecte de formació i ocupació Treball als barris.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa presenta el pla de xoc per millorar l'espai urbà amb una inversió de prop d’un milió d’euros per aquest 2018

L’actuació conjunta es realitzarà en tres fases. La primera, que s’ha presentat avui, està adreçada a millorar les calçades de 16 vials de la ciutat, amb una superfície d’uns 14.000 m2 i una inversió de gairebé mig milió d’euros. Més endavant, és previst desenvolupar les fases 2 i 3, que estaran adreçades a la millora de les voreres i accessibilitat i, per primera vegada, als parcs infantils, amb un èmfasi especial al parc de la plaça Espanya.


Llegir més
imagen

Manresa acollirà la UCE amb la voluntat d'enfortir-se com a ciutat universitària i reforçar el seu paper de Capital de la Cultura Catalana

L’Ajuntament de Manresa i la Fundació UCE, amb l’impuls de Gest!, han arribat a un acord perquè la ciutat aculli del 5 al 10 de juliol una extensió de les activitats que la institució realitza a Prada de Conflent des del 1968, coincidint amb el seu 50è aniversari. El rector de la Universitat de Glasgow, Aamer Anwar, que actualment és també advocat defensor de l’ex consellera d’Ensenyament Clara Ponsatí, farà la conferència inaugural.

Llegir més

CANVI D'UBICACIÓ DE LA RODA DE PREMSA-Presentació de les actuacions de millora de l'espai públic 2018. Actuacions en calçades

Dia: 12/04/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa - Plaça Major, 1
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

Llegir més
imagen

Aquest diumenge finalitza el termini per a la presentació d’obres artístiques del projecte VI_suals 2018

En aquesta edició les intervencions artístiques tindran com a base de treball les caixes de fusta per a ampolles de vi.

Llegir més
imagen

El Síndic de Greuges presenta l’informe del 2017 referent a Manresa

El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, va ser ahir a la tarda a Manresa, on va presentar l’informe del 2017 de la seva institució en referència al municipi. De l’informe destaca que el Síndic ha rebut 23 queixes en relació a l’Ajuntament de Manresa el 2017 (menys que els anys anteriors) i que el consistori ha reduït significativament els terminis de tramitació de queixes i tràmits.


Llegir més

RECORDATORI: AVUI A LES 13.00 h - Roda de premsa de presentació de les activitats del 50è aniversari de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) a Manresa

Dia: 12/04/2018
Hora: 13.00
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Pl. Major, 1)
Intervenen:

- Valentí Junyent – Alcalde de Manresa
- Joandomènec Ros – President de l’Institut d’Estudis Catalans i de la Fundació UCE
- Jordi Casassas- President de l'UCE
- Josep Sinca – President de Gest!

Llegir més
imagen

Presentació de la campanya "Gerani solidari" a benefici del projecte "Posem-hi el cor" d'Althaia

Aquesta tarda ha tingut lloc l'arrencada de la iniciativa "Gerani solidari", en el marc de la Festa de Primavera de l'establiment Món Verd de Manresa. La campanya donarà un euro per cada gerani que es vengui a benefici del projecte "Posem-hi el cor" d'Althaia, que preveu la construcció d'un hospital de dia d'Oncologia.

Llegir més
imagen

Míriam Ponsa i Killing Weekend fan el ple i encoratgen els joves a buscar el seu camí, en una acte en el marc de la Fira de l’Estudiant

La xerrada a càrrec de la dissenyadora Míriam Ponsa i Killing weekend ha omplert de gom a gom la sala d’actes de l’Espai Jove Joan Amades – Oficina Jove del Bages, amb més de 130 alumnes del batxillerat artístic del INS Lluís de Peguera i de l’Escola d’Art de Manresa.


Llegir més
imagen

El 125è aniversari de les Bases de Manresa desembarca a Barcelona amb la inauguració de l'exposició central de la commemoració

La mostra "Els fonaments del catalanisme polític. Les Bases de Manresa, 125 anys" es podrà visitar fins al 14 de juliol a la seu central de la Diputació de Barcelona, a l’edifici de Can Serra (Rambla de Catalunya, 126).

Llegir més

L'Ajuntament de Manresa dona suport a les empreses locals per elaborar plans d'igualtat de gènere

Aquests plans contemplen de forma transversal els diferents àmbits de l’organització i el conjunt de les persones que en formen part. Tracten matèries com accés  a l’ocupació, classificació professional, prevenció de l’assetjament sexual, etc.

Llegir més