Sala de premsa

imagen

Manresa impulsa Cosmògraf, un nou projecte cultural per treballar el pensament filosòfic, científic i artístic

La primera edició proposa una quinzena d’activitats que reflexionaran sobre com serà l’ésser humà del segle XXI. Neix de col·laboració de l’Ajuntament de Manresa i  Grup de Professors de Filosofia de la Catalunya Central i inclou amb altres aportacions d’entitats de la ciutat.


Llegir més
imagen

Continuen les "Escopíndoles" culturals al Casal de les Escodines amb contes pels infants i un cinefòrum trimestral

El proper divendres, 20 d’octubre, hi ha programada la primera narració de contes del trimestre, a les 18.15 hores. Aquesta activitat es repetirà els divendres 17 de novembre i 15 de desembre a la mateixa hora. A més, també s’oferirà la projecció cinematogràfica “El rei i l’ocell”, el dissabte 4 de novembre, adreçada al públic familiar. 

Llegir més
imagen

L'obertura parcial de la rotonda de la Bonavista s'ajorna fins dilluns a causa de les pluges

La pluja caiguda avui i la previsió de més precipitacions per a aquest vespre, nit i demà ha obligat a ajornar la fase 2 de les obres, que inclou l'obertura parcial al trànsit de la rotonda de la Bonavista i també els canvis de trànsit al carrer Bilbao i entorns. La pavimentació de la rotonda s'han anat realitzant, però amb el paviment moll no es poden dur a terme els treballs de pintura necessaris, previstos per aquesta propera nit. El dispositiu d'obertura de la rotonda i els canvis de trànsit es trasllada a dilluns, 23 d'octubre, a partir de les 5 de la matinada.

Llegir més

Tall temporal d'aigua a la carretera de Santpedor, demà al matí

Aigües de Manresa farà demà treballs d’instal·lació de subministraments a l’entorn de la plaça Bonavista


Llegir més

L’Ajuntament contracta 61 persones aturades en el marc del programa Treball i Formació 2017 del Servei d’Ocupació de Catalunya

Enguany s’han fet 21 contractes d’1 any de durada i 40 de 6 mesos, per tant s’ha triplicat el nombre de contractes de 12 mesos respecte la convocatòria anterior. Les persones seleccionades són preferentment majors de 45 anys i inscrits com a demandants d’ocupació.

Llegir més
imagen

Manresa presenta una Fira de l’Aixada amb més activitats i moltes novetats artístiques

La 21a edició del certamen medieval incorpora nous actors i actrius als actes centrals, integra definitivament la plaça Gispert com espai escènic i, després de l’èxit de l’any passat, torna a programar la Fira d’indumentària medieval Vestis al carrer del Balç.

Llegir més

Presentació de l'inici de les obres del recinte de volei platja al Congost

Dia: 06/02/2018
Hora: 11.30 h
Lloc: Zona esportiva del Congost - Entre el rocòdrom i el pàrquing del Nou Congost
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor d'Esports

-Jordi Guitart, membre de la junta del Club Vòlei 6

Llegir més

Presentació i assaig general de l'actuació de la Bib Band i cantaires de l'institut Guillem Catà a l'Auditori de Barcelona

Dia: 06/02/2018
Hora: 1 del migdia
Lloc: Institut Guillem Catà de Manresa
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats

-Rosa M. Ortega, directora del projecte

Llegir més
imagen

L’Oficina Jove organitza una jornada d’orientació professional impulsada des del Programa de Garantia Juvenil

La jornada va adreçada a joves entre 16 i 29 anys que vulguin donar una empenta al seu futur professional i es durà a terme de les 11 a la 1 del migdia a l’Espai Jove Joan Amades

Llegir més

Presentació de la Fira de l'Aixada 2018

Dia: 01/01/1970
Hora: 12.30
Lloc: Carrer del Balç
Intervenen:

-Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes

-Joan Orriols, Associació Manresa de Festa

-Tàtels Pérez, membre de la Taula de Coordinació Artística de l'Aixada

-Albert Tulleuda, gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa

Llegir més

Tall de trànsit al carrer M. Aurèlia Capmany, demà

Per treball d'Endesa a l'Estació Transformadora

Llegir més

Treballs d'Endesa al carrer Cintaires

L'actuació té una durada de dues setmanes i tindrà afectació a l'estacionament de vehicles a la zona d'obres

 

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Circumval·lació, a partir de dilluns

L'actuació té una durada de tres setmanes i tindrà afectació a l'estacionament de vehicles a la zona d'obres

Llegir més