Dia: 30/05/2017
Hora: 4 de la tarda
Lloc: Torre Lluvià (Camà de Rajadell - Anella Verda)
Intervenen:
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències
-Joan Calmet, regidor de Turisme
-Pol Huguet, regidor d'Entorn Natural
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa està incorporant durant aquest any 50 noves persones usuàries al Servei d’Ajut a Domicili Municipal, de manera que ha aconseguit eixugar la llista d’espera. Per aconseguir-ho ha reforçat el servei, amb 60.000 euros anuals més de pressupost del servei, que ofereix 3.125 hores anuals més.
Llegir mésDimarts vinent, dia 10, es tallarà el tram de la carretera de Santpedor, entre la Bonavista i Sant Antoni Maria Claret, en sentit ascendent. Posteriorment, la setmana del 16, es posarà en funcionament la rotonda, amb un sol carril i ja es podrà fer la connexió entre Passeig i carretera del Pont
Llegir mésHi haurà un bus cada mitja hora a totes les línies de festius, en concret a les línies 6 (Festius-Balconada), 7 (Festius-La Parada) i la línia 8 (Perimetral-Estacions).
Llegir mésL’activitat és gratuïta i s’emmarca dins del programa d’actes del Dia Internacional de la Gent gran. Les inscripcions es poden fer trucant al telèfon 93 875 24 86 de l’Ajuntament de Manresa.
Els participants han de trobar les 34 imatges històriques que estan repartides entre 68 comerços de la ciutat i omplir totes les caselles d’una butlleta amb el nom del comerç on es troba cada fotografia. Entre els qui hagin encertat totes les fotografies, es farà un sorteig de tres vals de compra de 100 euros per gastar en qualsevol dels establiments col·laboradors.
Llegir mésEl Centre Cívic Selves i Carner acollirà l’exposició del concurs en la categoria d’adults i el Casal de les Escodines l’exposició del concurs infantil així com el lliurament de premis en la categoria adreçada als més menuts. El lliurament de premis en la categoria d’adults i la vesprada temàtica titulada “Cicloturisme, el bon ritme del viatge saludable”, a càrrec de Joan Vinyoli, tindrà lloc el 17 d’octubre.
En el marc dels actes del Dia Internacional de la Gent Gran, el Consell de la Gent ha atorgat un premi que reconeix públicament el seu treball durant molts anys per al desenvolupament social i comunitari de Manresa.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa se sumarà aquest dimarts, 3 d'octubre, a l'aturada general convocada a Catalunya per la Taula per la Democràcia, amb motiu de la violència viscuda ahir, en el referèndum d'autodeterminació. L'Ajuntament i totes les instal·lacions municipals tancaran portes i el consistori ha previst serveis mínims.
Llegir mésL'alcalde del municipi guipuscoà d'Errenteria, Julen Mendoza, juntament amb els membres del seu equip de govern, han estat rebuts aquest migdia a l'Ajuntament de Manresa per l'alcalde, Valentí Junyent, i el primer tinent d'alcalde, Marc Aloy. Els membres del govern municipal del municipi basc formaven part del grup d'observadors internacionals que ahir van visitar Catalunya amb motiu del referèndum i avui han volgut fer costat a l'alcalde de Manresa, citat a declarar als jutjats, i participar a la concentració a la plaça Major. Després han estat rebuts a l'Ajuntament.
Llegir més