Sala de premsa

imagen

La Generalitat licita la millora de la carretera de Viladordis, amb una actuació de 2,3 milions d’euros que inclou dues noves rotondes i una via verda per a vianants i ciclistes

L’obra reforçarà la connexió entre la ronda de Manresa (C-55) i l’autopista C-16. Els treballs tenen un pressupost de 2,3 milions d’euros i un termini d’execució de 8 mesos, a partir de principi de l’any vinent. L’Ajuntament de Manresa expressa la satisfacció per l’anunci de l’inici d’obres, pel fet que millorarà la seguretat i la mobilitat entre el carrer Viladordis i la ronda de Manresa, i inclourà un recorregut arbrat que unirà Viladordis amb el nucli urbà.


Llegir més
imagen

Traca final del 'Tocats' aquest cap de setmana amb Mario Gas, l’actriu Montse Guallar i un munt d’actes culturals

Demà, l’actor Mario Gas, acompanyat a la guitarra pel seu fill Orestes, recitarà una selecció de poemes de Gabriel Ferrater a la Plana de l’Om. Per la seva banda, l’actriu Montse Guallar llegirà a Marta Pessarrodona a l’Espai Manresa 2022. I les activitats continuen...

Llegir més
imagen

L’Ajuntament instal·la reductors de velocitat als carrers Sant Bartomeu i Escodines

El seu objectiu és pacificar el trànsit i millorar la seguretat dels vianants en aquest entorn. També s’han recol·locat i s’han replantat les jardineres.  


Llegir més
imagen

Avui a la tarda quedarà reestablerta la circulació de trànsit al carrer Remei de Dalt

El trànsit de vehicles per aquest carrer s’havia alterat a causa de les obres dels treballs urgents d’arranjament del seu paviment.


Llegir més
imagen

Els pregons obren els actes institucionals de la Festa de la Llum, aquest divendres

Demà al matí tindrà lloc el pregó infantil, protagonitzat per l’alumnat de sisè de primària de les escoles L’Espill i La Sèquia; al vespre se celebrarà el pregó institucional, a càrrec d’Ignasi Ribas, investigador de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya i del CSIC. Tots dos seran al Saló de Sessions de l'Ajuntament, en l'inici dels actes més institucionals de la Festa de la Llum.

Llegir més

Roda de premsa de presentació dels actes Encesa de la Nova Llum i Jardins de Llum

Dia: 16/02/2017
Hora: 13.00 h.
Lloc: Espai 1522: la ciutat d'Ignasi (Plaça sant Domènec)
Intervenen:

Joan Calmet, regidor de Turisme i Festes

Anna Crespo, regidora de Cultura

Jordi Corrons, president d'Òmnium Bages

Anna Roca, responsable de comunicació de la Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central

Llegir més
imagen

L'Ajuntament programa nous tractaments per combatre la processionària de l’arbrat

Els nous tractaments es faran al Parc de Puigterrà aquesta propera matinada


Llegir més

Tall de trànsit als carrers Font dels Capellans i Sabadell, demà

Amb motiu dels treballs de pavimentació per les obres de millora del drenatge realitzades per l'empresa Aigües de Manresa. 

Llegir més
imagen

Ja estan obertes les inscripcions per optar als programes de Garantia Juvenil de formació i inserció laboral

Van adreçats a joves d’entre 16 i 29 anys que no estudien ni treballen i que estiguin apuntats a la Garantia Juvenil.

Llegir més
imagen

El programa de RAC1 "Islàndia", amb Albert Om, s'emetrà des de Manresa el dia de la Llum

L'espai dirigit i conduït per Albert Om s'emetrà en directe des de l'auditori de la Plana de l’Om a partir de les 7 de la tarda fins a 2/4 de 9 del vespre. L'entrada serà lliure.

Llegir més
imagen

Les ciutats pilot del projecte europeu UrbanWINS es reuneixen a Venècia

·        La trobada celebrada del 8 al 10 de febrer se centra en oferir eines perquè les ciutats desenvolupin de forma participativa els plans estratègics locals per a la prevenció i gestió dels residus urbans, un dels principals resultats que sortirà del projecte

 

·        UrbanWINS és un projecte de tres anys finançat per la Unió Europea que pretén desenvolupar i provar estratègies eco-innovadores per a la prevenció i gestió dels residus en vuit ciutats pilot d’Itàlia, Portugal, Romania i Catalunya.

Llegir més