Sala de premsa

imagen

El Consell de Solidaritat de Manresa es posiciona davant la situació actual de les persones refugiades

El Consell fa una crida als governs europeus a complir amb les seves responsabilitats i es compromet a fer a Manresa activitats d’educació en valors i informatives per acostar a la ciutadania dades contrastades sobre les causes dels conflictes.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa va eixugar completament, el 2015, el dèficit acumulat

El romanent de tresoreria de l’Ajuntament de Manresa era a final de 2015 d’11.646,59 euros. O el que és el mateix, el dèficit acumulat, que havia arribat a la xifra de 9,4 milions el 2010, havia desaparegut completament. Aquesta dada, conjuntament amb la reducció de l’endeutament i el pagament de proveïdors a 60 dies confirmen la tendència positiva de les finances municipals. Aquest migdia, l’alcalde Valentí Junyent i el regidor d’Hisenda i Organització, Josep Maria Sala, han presentat la liquidació del pressupost 2015 a la premsa.


Llegir més
imagen

Comunicat de condemna dels grups municipals de CDC, ERC, PSC, C's, DM i del regidor Miquel Davins pels atemptats de Brussel·les

Es convoca un minut de silenci demà, a les 13.00 a la Plaça Major, per expressar el rebuig contundent contra aquests atacs.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Casals Pernau, que va fer dissabte 100 anys

L’alcalde Valentí Junyent li va lliurar un obsequi  i un ram de flors per celebrar el seu centenari. 

 

Llegir més

Comunicat conjunt de l'Ajuntament de Manresa i l'AV Cots, Guix i Pujada Roja sobre la capella del Sant Crist del Guix

La donació de 16.000 euros feta per un soci a l’AV Cots, Guix i Pujada Roja es destinarà a la segona fase de rehabilitació de la Capella del Sant Crist del Guix

 

Les obres de la primera fase per resoldre els problemes estructurals greus a la capella del Sant Crist del Guix s’acabaran aquest setembre. Aquesta fase té un sobrecost no previst inicialment d’uns 15.000 euros. Un veí s’havia ofert a aportar aquesta quantitat per finalitzar les obres, però no va quedar clara la fórmula per fer l’aportació (préstec o donació) i per aquest motiu l’Ajuntament va aprovar al Ple Municipal de juny un canvi de partides per destinar-hi aquests diners. La donació servirà per encetar ja la segona fase que es portarà a terme a continuació de l’acabament de la primera i la qual es determinarà conjuntament entre AV i l’Ajuntament.

Llegir més

Tall d'un tram del carrer Nou de Santa Clara, aquest dissabte

Amb motiu del sopar veïnal de la Comissió de Santa Clara, organitzat per l’Associació de Veïns de les Escodines.


Llegir més

Tall de trànsit en un lateral del Passeig Pere III (costat pàrquing Europa)

Amb motiu de la instal·lació d’una autogrua, diumenge de 9 a 13 hores del matí


Llegir més

Autocar per anar a l'acte institucional del 18 de juliol amb motiu dels 80 anys del cop d'estat contra la República

L’acte solemne, organitzat per la Generalitat de Catalunya i titulat “L’últim assaig”, tindrà lloc el mateix dilluns 18 de juliol a 2/4 de 8 del vespre al Palau de la Música Catalana. 


Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa en un tram de la Carretera del Pont de Vilomara

L’actuació s’inicia dilluns vinent i està adreçada a la millora i reconstrucció de la xarxa general de clavegueram


 

Llegir més
imagen

Comencen les obres a l'antic Col·legi de Sant Ignasi

Les obres a l’edifici, que acull el Museu Comarcal i l’Arxiu Comarcal de Manresa, serviran per habilitar nous espais d’acollida, ampliar els espais expositius, i fer-hi nous accessos


Llegir més
imagen

Aquest Divendres de Ciència parlarà sobre "La història de Philae o el repte d'aterrar sobre un cometa"

La xerrada es farà a la Sala d’Actes del Casino a les 8 del vespre i anirà a càrrec d’Elisabet Canalias, matemàtica i doctora en Tecnologia Aeroespacial per a la UPC i especialista en càlcul i optimització de trajectòries interplanetàries.


Llegir més

S'instal·la un contenidor de runes davant el Teatre Conservatori

També hi haurà una reserva per a vehicles d’obra per l’actuació adreçada a reparar el cel ras del teatre.


Llegir més

L'Ajuntament demana l'opinió a la ciutadania per elaborar el Pla d'Igualtat de gènere

El consistori posa a l’abast de la ciutadania un formulari que es pot omplir fins al 31 d’agost i que es pot contestar amb pocs minuts a través d’Internet. La finalitat és recollir informació sobre la realitat actual del municipi en relació amb la igualtat de dones i homes a Manresa.


Llegir més

Treballs de Telefònica a la Carretera de Vic

Demà s’hi faran treballs de localització de serveis existents amb aparells de georadar


Llegir més