A partir de 2/4 de 6 de la tarda, diverses entitats nouvingudes i autòctones de la ciutat donaran a conèixer balls, música tradicional i gastronomia de diversos llocs del món.
Llegir més
Dia: 06/11/2018
Hora: 13.00h
Lloc: Estadi de futbol del Congost - CE Manresa
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Jordi Serracanta, regidor d'Esports
Representació de la junta directiva del CE Manresa
Llegir mésA causa de les tasques de millora de la xarxa d'aigua potable i clavegueram, hi haurà afectacions durant sis setmanes
Llegir mésL’Assemblea Urbana de Catalunya és un òrgan integrat per to totes les administracions i representants del teixit econòmic i social que elaborarà i validarà l’Agenda Urbana de Catalunya. Serà un acord estratègic de país per afrontar els reptes tecnològics, ambientals, energètics i de cohesió social propis de les àrees urbanes del segle XXI. Manresa en forma part, en representació de la Catalunya central. L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el primer tinent d’alcalde, Marc Aloy, han assistit avui a la presentació del nou òrgan.
Llegir mésEls dos vials estaran tancats al trànsit des de les 7 del matí de diumenge a les 6 del matí del dilluns. Un cop finalitzats els treballs es restablirà el trànsit en tots els sentits de circulació. Posteriorment, l’actuació s’anirà completant amb treballs de jardineria, plantació d’arbres i instal·lació de mobiliari. Els treballs, inicialment previstos pel diumenge 28 i dilluns 29 d’octubre, es van haver d’ajornar a causa de la pluja.
Llegir mésLa finalitat d’aquest ajut és equiparar la repercussió que té l’IBI en l’economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de nombroses. El termini per presentar la sol·licitud per obtenir aquest ajut comença ell 5 de novembre i acabarà a final de desembre.
Llegir mésDurant l’acte també hi haurà un tast de productes a càrrec de Fogons Gastronòmics del Bages i de la DO Pla de Bages i una taula rodona amb persones internes i externes del sector gastronòmic. Es realitzarà a partir de les 7 de la tarda a la Sala Catalunya de la Cambra de Comerç de Manresa.
Llegir mésEl preu únic de les entrades és de 5€ i es poden adquirir de manera anticipada a través del web de Manresa turisme www.manresaturisme.cat i presencialment al carrer del Balç fins diumenge de 10 a 14 hores.
Llegir mésL’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de l’Associació d’Empresaris de Els Dolors, Jaume Serarols, té l’objectiu de continuar promocionant les polítiques de dinamització del teixit productiu local i donar suport a la millora del serveis dels polígon.
L’Ajuntament a de Manresa atorga subvencions per un import total de 48.000 euros per donar suport al projecte de masoveria urbana, al servei d’acollida social i al projecte d’inserció social “Activa’t per viure de l’hort”, amb l’objectiu de prevenir i atendre a la ciutadania en situació de risc.
Llegir més
Demà i demà passat també hi ha previstos diversos cultes religiosos a la Capella del cementiri
Llegir més