Sala de premsa

imagen

Afectacions al trànsit per millora del paviment en calçades als carrers Saleses, Circumval·lació i Sèquia, dimarts vinent

 En el marc del pla de xoc de Millora de l'Espai Públic 2018, dimarts vinent, dia 28 d'agost, es realitzaran els següents treballs de millora del paviment en les calçades

 

Llegir més
imagen

Més d’un miler de persones participen en una nova edició exitosa de les Visites a la Manresa Desconeguda

Les singulars visites al patrimoni menys conegut de la ciutat que es fan des de ja fa molts anys en el marc de la Festa Major, s’han tornat a realitzar amb èxit d’organització i d’assistència, que enguany s’han centrat a la zona de Viladordis i les Marcetes, així com a espais poc coneguts de la Seu. Hi han participat un total de 1.085 persones, que haurien estat més, ja que dijous la pluja intermitent va restar alguns visitants.

Llegir més

Presentació de la 2a fase de les actuacions de millora de l’espai públic 2018

Dia: 27/08/2018
Hora: 2/4 d'1 del migdia
Lloc: Carrer Saleses (davant de la casa Flors Sirera)
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

Llegir més
imagen

David Victori fa una demostració de manresanisme en el Pregó de la Festa Major i revela que Manresa és la font d’inspiració de les seves pel·lícules

El jove i reconegut cineasta manresà fa un repàs als seus vincles personals, familiars i professionals amb la ciutat en un acte institucional que ha omplert el Saló de Sessions.

Llegir més
imagen

“Lux Mundi” programa tres noves sessions després d’exhaurir totes les entrades disponibles

Les reserves per a les set sessions previstes de l’espectacular acte de cloenda de Manresa Capital de la Cultura Catalana 2018 a la Seu del dissabte 15 de desembre s’han esgotat en pocs dies, i per aquesta raó se n’han programat tres de noves per atendre les nombroses peticions de persones que hi volien assistir: una el mateix dissabte a les 17.15 i dues per al diumenge 16 de desembre a les 18 i a les 20 h. Les entrades a les noves sessions es poden obtenir a la web del Kursaal o a les taquilles del teatre.

 

Llegir més
imagen

Més de 200 persones han visitat l’exposició Sex o no Sex2 a l’Oficina Jove del Bages

La mostra, que treballa temes d’afectivitat i sexualitat, ha rebut la visita d’un total de 10 grups d’alumnes de 4rt d’ESO que han pogut expressar els seus dubtes el quals han estat resolts i canalitzats a través de l’entitat Actua Vallès, encarregada de realitzar les dinamitzacions.

Llegir més
imagen

Continua obert el període perquè les famílies monoparentals sol·licitin un ajut per al pagament de l’IBI

La finalitat d’aquest ajut és equiparar la repercussió que té l’IBI en l’economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de nombroses. El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 28 de desembre.

Llegir més
imagen

La Generalitat adjudica a Manresa dos punts de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics que s’instal·laran als Trullols

Els dos nous punts se sumaran a l’existent ubicat al costat de la UPC. La ciutat fa valer així la seva posició central, a tocar de grans eixos de comunicació, i reforça  la seva aposta per fomentar l’ús de mitjans de transport més sostenibles.

Llegir més
imagen

Ja és a punt el programa de Nadal que aplega més d’un centenar d’activitats impulsades per l’Ajuntament de Manresa i diferents entitats

La Fira de Santa Llúcia, el Campi qui Jugui, el Pessebre Vivent del Pont Llarg, els Pastorets, el Príncep Assuan, la pista de gel, concerts, tallers, accions i campanyes solidàries, teatre, circ, espectacles infantils, concursos i un munt de propostes més que ompliran la ciutat i portaran el gaudi a petits i grans.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament posa en marxa la campanya "Manresa Rebel" per potenciar el comerç just i lluitar contra la desigualtat

La campanya es porta a terme en el marc del Dia Internacional dels Drets Humans, que se celebra el 10 de desembre arreu del món. “Manresa Rebel” comptarà amb la participació de diversos especialistes, activistes, educadors i entitats que plantejaran a la ciutadania si és possible canviar el món des de Manresa a través de diferents accions i comportaments.

Llegir més
imagen

Afectacions al trànsit per millora de les cobertes laterals de l’Auditori de Sant Francesc, demà dimecres

El trànsit  de vehicles quedarà tallat demà dimecres, d’1/4 de 4 del migdia a les 5 de la tarda.

Llegir més

Treballs de desplaçament d'un mur de protecció d'obres al carrer Remei de Dalt

Durant l'actuació es mantindrà el trànsit de vehicles i vianants.

 

Llegir més
imagen

Manresa commemora els 80 anys dels bombardeigs franquistes durant la guerra civil

L’Ajuntament  i l’Associació Memòria i Història de Manresa han preparat un espectacle artístic multidisciplinari  que tindrà lloc al refugi antiaeri de la Renaixença; una exposició innovadora i impactant sobre els bombardejos i una taula rodona a càrrec d’especialistes i amb la projecció d’un vídeo s amb testimonis d’aquests fets.

Llegir més
imagen

Entra el servei el nou aparcament dissuasiu del carrer Puigmal, amb 80 places, i s’enllesteixen els nous accessos a l’escola Les Bases

Manresa guanya un nou espai per a l’aparcament gratuït, amb unes 80 places, en una de les entrades a la ciutat. L’actuació ha consistit en l’adequació d’un aparcament d’ una superfície de 2.558,70 m², amb un cost de  prop de 55.000 euros. Igualment, ha finalitzat la millora dels accessos a l’escola Les Bases, amb 15.000 euros més d’inversió. L’alcalde Valentí Junyent i els regidors Marc Aloy i Jordi Serracanta hi fan una visita aquest matí


Llegir més