Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de circulació

imagen

Tall de trànsit als carrers Font dels Capellans i Trieta

A partir de dimarts vinent, l’empresa Aigües de Manresa durà a terme treballs en el marc del Projecte constructiu de les obres de millora en el drenatge del carrer Font dels Capellans. És previst que la durada sigui de 3 mesos.



Llegir més

Tall de trànsit al carrer Llussà pel rodatge d’una sèrie de Netflix, demà

També es reservaran dues places de zona blava del carrer Dama per a la instal·lació d’un grup electrogen

Llegir més

Tall de trànsit als carrers Escodines i Sant Bartomeu aquest dijous

Pels treballs d’implantació d’una autogrua per a les obres en un edifici al carrer Escodines núm. 12,

Llegir més

Treballs de millora de la seguretat viària a la zona escolar del carrer de la Pau

L'actuació, que ha arrencat avui i té una durada de cinc dies, consisteix en la instal·lació d’elements reductors de velocitat, reforç de la senyalització i visibilitat dels passos de vianants, estacionament en bateria invertida i millora de l’ordenació de cruïlles.

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del Passeig, diumenge al matí

Restarà tallat el tram entre plaça Espanya i el carrer Carrió, a causa de la instal·lació d’una autogrua.

Llegir més

Treballs de senyalització i modificació de la zona d'estacionament al carrer Joan Fuster

Durant els treballs, que arrenquen dilluns i tenen una durada de tres dies, es prohibirarà l'estacionament en l'àmbit de l'actuació.


 

Llegir més

Prohibició d'estacionament a un espai del carrer Dos de Maig, per treballs a l'escola Valldaura

Avui, la Generalitat de Catalunya realitza una actuació per millorar les cobertes d'aquest centre d'ensenyament

 

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer de la Lemmerz, a partir de demà

Per treballs d'Aigües de Manresa a la xarxa general de clavegueram



Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la cruilla entre el carrer Sèquia i el Passeig

A partir de dijous i durant dues setmanes es prohibirà l'estacionament en l'espai afectat


 

Llegir més

Dilluns arrenquen els treballs d'ampliació de la vorera del carrer Indústria

Durant cinc setmanes restarà tallat el trànsit de vehicles al túnel a l’alçada del carrer de Sant Antoni Maria Claret.  Es mantindrà el pas de vianants.

Llegir més