A partir de dimarts vinent, l’empresa Aigües de Manresa durà a terme treballs en el marc del Projecte constructiu de les obres de millora en el drenatge del carrer Font dels Capellans. És previst que la durada sigui de 3 mesos.
Sala de premsa
Noticies del tipus : Notes de circulació
Tall de trànsit al carrer Llussà pel rodatge d’una sèrie de Netflix, demà
També es reservaran dues places de zona blava del carrer Dama per a la instal·lació d’un grup electrogen
Llegir mésTall de trànsit als carrers Escodines i Sant Bartomeu aquest dijous
Pels treballs d’implantació d’una autogrua per a les obres en un edifici al carrer Escodines núm. 12,
Llegir mésTreballs de millora de la seguretat viària a la zona escolar del carrer de la Pau
L'actuació, que ha arrencat avui i té una durada de cinc dies, consisteix en la instal·lació d’elements reductors de velocitat, reforç de la senyalització i visibilitat dels passos de vianants, estacionament en bateria invertida i millora de l’ordenació de cruïlles.
Llegir mésTall de trànsit en un tram del Passeig, diumenge al matí
Restarà tallat el tram entre plaça Espanya i el carrer Carrió, a causa de la instal·lació d’una autogrua.
Llegir mésTreballs de senyalització i modificació de la zona d'estacionament al carrer Joan Fuster
Durant els treballs, que arrenquen dilluns i tenen una durada de tres dies, es prohibirarà l'estacionament en l'àmbit de l'actuació.
Llegir més
Prohibició d'estacionament a un espai del carrer Dos de Maig, per treballs a l'escola Valldaura
Avui, la Generalitat de Catalunya realitza una actuació per millorar les cobertes d'aquest centre d'ensenyament
Llegir més
Treballs d'Aigües de Manresa a la cruilla entre el carrer Sèquia i el Passeig
A partir de dijous i durant dues setmanes es prohibirà l'estacionament en l'espai afectat
Llegir més
Dilluns arrenquen els treballs d'ampliació de la vorera del carrer Indústria
Durant cinc setmanes restarà tallat el trànsit de vehicles al túnel a l’alçada del carrer de Sant Antoni Maria Claret. Es mantindrà el pas de vianants.
Llegir més